Ga naar inhoud

Welke kliniek kan ik terecht voor Borstverkleining met dsw zorgverzekering


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben bbg.

Ik ben 22 jaar oud 166 cm en 63 kg, ik heb rugklachten schouderpijn en erg nekpijn door mijn borsten.

Ik heb van de dokter een verwijsbrief gekregen voor een PC, maar ik vraag me af waar ik het beste heen kan gaan ???

Ik heb een dsw verzekering, voor een vergoeding moet ik terecht bij een kliniek die contract met hun heeft.

aangezien ik een student ben en geen vermogen heb om dit te betalen.

Ik heb as zondag afspraak bij Diana Gabriel te Rotterdam Barendrecht, heeft iemand ervaring??

Ook heb ik me aangemeld voor een consult bij Bergman kliniek, maar dat gaat wel even duren, pas over drie weken gaan ze bellen voor een een consult.

Eigenlijk wil ik nu dat alles heel snel gaat.

Heeft iemand ervaring met andere klinieken in Nederland???

Hoe is jullie ervaringen met borstverkleining??

alvast bedankt,

mvg bbg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bbg,

Genoeg ervaringen te vinden hier, gewoon even verder kijken en lezen. Bj mijn weten is er geen bvk-er bij Diana gabriels geweest.

Weet niet of dat n voor de hand liggende keuze is. Vermogen hoef je niet te hebben, een bvk wordt mits medisch noodzakelijk bekostigd vanuit de basis verzekering. En die is verplicht in Nederland.

Zelf ben ik bij Bergman geweest.

Ik mis in je verhaal wat voor maat je nu hebt?

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom....Diana Gabriels zou ook niet mijn keuze zijn...als ik me niet vergis kun je ook terecht in het ziekenhuis bij jou in de buurt.

Je bent dan niet afhankelijk van een prive kliniek.

Meestel hebben de ziekenhuizen afspraken met alle zorgverzekeraars in Nederland.

Ik hoop voor je dat je ergens snel terecht kunt en het idd voor je vergoed wordt.

Succes

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.