Ga naar inhoud

pijn en gezwollen


Aanbevolen berichten

hallo ,

maandag operatie gehad .

borstlift met prothese 300 cc recht en 325 cc links mentor high profile.

van gisteren ben ik thuis en verschrikkelijk veel pijn . alles is goed ingetaped en bh erover . drain nog altijd erin .

heb de indruk dat mijn linkerborst dikker is en hoger is dan de andere .

komt dat door het verband .

morgen gaan de drains eruit en verband en wordt het ververst .

weet iemand raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vanessa,

Als eerste gefeliciteerd met je boobs! :1big_boobs:

Je bent maandag geopereerd dus je bent inprencipe nog maar net een paar dagen PO. Dat de drain er nog in zit is niet verkeerd zo word het wondvocht wat weg moet via de drain je lichaam uitgezogen. En beidde borsten genezen apart dus je zal nog wel waker verschil erin zien. Je zal ook zien dat ze met de dag veranderen en bij de ene boob gaat het sneller dan bij de andere. Ik had ook na mijn eerste operatie alleen last van mijn rechterborst. Hij was idd meer gezwollen en had ook steken erin.

Het is afwachten en zorgen dat je lekker rustig kan herstellen. Geef je boobs lekker de tijd en rust lekker uit.

Succes met je herstel!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb geen ervaring met een borstlift, maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Zeker omdat je morgen op controle gaat. De pc kan het dan allemaal eens checken voor je.

Die dikkere hogere borst kan komen door vocht, en eventueel nog indalen.

Succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb geen ervaring met een borstlift, maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Zeker omdat je morgen op controle gaat. De pc kan het dan allemaal eens checken voor je.

Die dikkere hogere borst kan komen door vocht, en eventueel nog indalen.

Succes!

x

Oeeeps heb over de borstlift heengelezen. Heb zelf geen borstlift gehad ook maar idd net PO dus zou me ook niet veel zorgen maken. En fijn dat morgen het verband

eraf gaat kunnen ze je mss gelijk gerust stellen :)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

hartelijk dank voor jullie reacties .

ja maak me zorgen , maar komt wel goed .

vandaag heel veel gerust , moet wel want doet pijn

vocht loopt ook nog altijd in mijn busjes .

ben benieuwd als het verband eraf mag , want het is nu allemaal stak ingetaped en mijn bh er nog eensover . ademruimte heb ik niet veel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

hartelijk dank voor jullie reacties .

ja maak me zorgen , maar komt wel goed .

vandaag heel veel gerust , moet wel want doet pijn

vocht loopt ook nog altijd in mijn busjes .

ben benieuwd als het verband eraf mag , want het is nu allemaal stak ingetaped en mijn bh er nog eensover . ademruimte heb ik niet veel ...

Heey

ja ik ken het gevoel hoor, super strak ingepakt zitten, maargoed het blijft wel allemaal goed op z'n plek zo.

Ik heb vorige week na m'n her operatie ook 3 dagen drains gehad en dat bleef ook lopen, is een goed teken he dat het allemaal weg kan.

en dat druk maken en onzeker is normaal hoor, haha het codewoord hiervoor is ; gedulllllld hebben. Het komt vast allemaal goed

en je zult zien dat het elke dag steeds beter gaat :)

succes met je herstel :35:

xx snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanessa,

Drains eruit halen tsja... Het is vooral een onbekend gevoel waar ik erg tegenop zag. Ging gelukkig wel gelijktijdig met twee zusters, diep ademhalen en uitblazen was t geloof ik. Het deed geen pijn maar t was vooral het idee..... Dat je plastic voelde zoeven... Vooral vreemd, niet au au au of zo.

Hopelijk stelt dit je gerust.

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vanessa

Gefeliciteerd!!

Alles wat je voelt is volkomen normaal :) en zal ook nog even zo blijven. De eerste 6 weken vooral voel je vanalles ;)

De drains eruit halen:

Goed in en uitademen van te voren en dan hard op de rug van je hand blazen als ze trekken. Dan valt het reuze mee :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vannessa!

Ben benieuwd hoe het met je is gegaan vandaag!

Ik lees het vandaag pas anders had ik even eerder gereageerd over de drains.

Eerste x heb ik echt geschreeuwd en gevloekt van de pijn ( en ben geen aansteller hoor haha )

En vorige week donderdag hebben ze een sneetje met een mesje gemaakt in het slangetje zodat het "vacuum" eraf werd gehaald en heb

ik behalve een vaag gevoel eigenlijk verder niets gevoeld..

Kan dus zijn dat ze dat de eerste x bij mij niet gedaan hebben denk ik?

Ben nieuwsgierig hoe je controle was!

xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

controle vandaag was goed .

de drains verwijderen viel wel mee , het verband mocht er ook af en nu alles mooi in de sportbh .

heb in de spiegel gezien , en vondt het resultaat wel mooi voor maandag geopereerd te zijn .

linkse borst is wat meer gezwollen en ronder maar maak me er nog geen zorgen om . Tepels staan nog niet echt mooi maar die hebben veel meegemaakt hé en zoals ik op foto"s op het forum gezien heb ishet normaal , staan wel mooi op de borst maar hangen nog wat

verder zie het ook helemaal niet blauw ... alleen nog pijn en met twee zoontjes van 4 en 5 kan je niet veel rusten hé .

momenteel draag ik 75 d en met die maat ben ik best tevreden .

weet nu ook niet dat het kleiner gaat worden of anders als alles op zijn plaats zit .

dinsdag terug op controle , dan moesten er een paar draadjes verwijderd worden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.