Gast cheyenne Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 hey. ik word binn een aantal maanden geopereerd voor een bv !! eindelijk. iemand die deze ch. kent of ervaring mee had? mvg x Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuna Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hoi,Iemand dat ik ken is daar op consult geweest. Een heel vriendelijke man zei ze, nam rustig de tijd voor alles. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 hey. ik word binn een aantal maanden geopereerd voor een bv !! eindelijk. iemand die deze ch. kent of ervaring mee had? mvg xBen jij niet jana?? krijg zo'n gevoel.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast cheyenne Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hhhh ja idd wou hiet met een nieuw onddrrwerp beginn omdat het een andere chirurg is Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuna Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Aha... Dus niet Vanrenthergem uit Antwerpen?jana heb jij niet genoeg advies gehad in je vorige topic?.... Je doet toch lekker waar je zin in hebt ;-) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast cheyenne Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 jawel die is van antwrrpen maar komt naar kortrijk he Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuna Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Ok als hij het is, dit zou een heel aangename man zijn en het zou me verbazen als hij zijn patiënten niet eerst wil zien...? Trouwens, waarom ben je van account veranderd? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hhhh ja idd wou hiet met een nieuw onddrrwerp beginn omdat het een andere chirurg is En dan neem je ook een nieuw account??! Ok als hij het is, dit zou een heel aangename man zijn en het zou me verbazen als hij zijn patiënten niet eerst wil zien...? Trouwens, waarom ben je van account veranderd? Snap jij er nou nog wat van?>/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast cheyenne Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 omdat julliz allemaal zeiden dat je zou stoppn met reageren op me berichten daarmee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
best_boobie Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Nou ja, dit had je kunnen verwachten natuurlijk... Het is echter niet toegestaan twee accounts te hebben, dus welke wil je verwijderd hebben? Groetjes, BB Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hahaha dit is echt te erg, en dan ook meteen betrapt whahahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hahaha dit is echt te erg, en dan ook meteen betrapt whahahaha Hahaha lees haar reactie; Blond, of een heel laag iq... omdat julliz allemaal zeiden dat je zou stoppn met reageren op me berichten daarmee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hahaha ik denk het laatste maar jij zeker niet, echt een speurneus ben jij hahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Hahaha ik denk het laatste maar jij zeker niet, echt een speurneus ben jij hahaha Of beide... Masrya A.K.A. Inspector gadget Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Whahahaha inderdaad. Je nieuwe naam, schijnt hier heel normaal te zijn om van account te wisselen hahahaGek zeg, ze reageert niet meer hahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Of beide... Masrya A.K.A. Inspector gadget Komt echt omdat ik niks mag doen, en ik wil zoveeel! Net alsof er helemaal niks aan mijn lijf gebeurd is, voel me echt top Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Geniet er lekker van meis.Kom we gaan Jena verder zoeken hahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Geniet er lekker van meis. Kom we gaan Jena verder zoeken hahaha Bitch haunting! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Whahahaha(En we zullen haar vast vinden want één van de slimste is ze niet heeft ze al laten zien.)Ohhhh, kunnen jullie gewoon lezen wat ik tussen haakjes zet? ;-) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 hahaha ben echt melig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 Niet jii alleen hoor hahaha. Maar ik moet gaan slapen. Heb morgen een 24-uursdienst vanaf 10:00. Truste voor straks, XxX Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 29, 2013 Share Geplaatst april 29, 2013 ooeh, dan zou ik inderdaad me bedje maar in gaan meis.slaap lekker! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuna Geplaatst april 30, 2013 Share Geplaatst april 30, 2013 Jeetje seg, raar mens is me dat..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Juwel Geplaatst april 30, 2013 Share Geplaatst april 30, 2013 Hahaha, ik moet er gewoon weer om lachen :-) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
masrya Geplaatst april 30, 2013 Share Geplaatst april 30, 2013 Hahaha, ik moet er gewoon weer om lachen :-)He meid, hoe was je dag? of ben je nog aan het werk?X Masrya Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.