Ga naar inhoud

BVK : Franka


Gast Franka

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik heb al iets gelezen op dit forum,gelukkig zijn hier meer met bvk maar wel weinig van mijn leeftijd :125:

Ik ben dus bijna 55 jaar en heb eindelijk de stap genomen ik ben 20 okt naar mijn HA gegaan heb een verwijsbrief gekregen,2 nov kon ik al komen bij de pc dr van Trier in het Rode kruisziekenhuis in Beverwijk,hij gaf direct zijn toestemming voor een bvk hij zei dat het een medische indicatie was,poef stond ik daar met de papieren voor de preoperatief onderzoek en direct door naar de opname,terwijl ik tegen mijn man gezegd had nou jij hoeft nu nog niet mee doe dat maar als ik de goedkeuring heb.

Maar nadat een kennisje mee aansprak dat het niet de normale weg is dat de pc het zelf beslist heb ik nogmaals gebeld,maar deze pc heeft een open afspraak met mijn verzekering vandaar,nu sta ik op de wachtlijst en die was ongv 10 weken dus begin januari.

Mijn problemen ik heb 95/E maar door medicijnen/opvliegers transpireer ik heel veel dus als ik de deur uit ga en onderweg ben moet ik altijd als het mogelijk is onder mijn borsten droogmaken maarja ik loop dan nog wel met die natte bh zomers gaat het nog een beetje dan heb ik een hemdje aan dan kan ik makkelijk in een toilet ff droogmaken,maar de winters met een jas aan en dan in een winkel of noem maar op grrrr ik kom nu ook heel weinig de deur uit,in huis kan ik een losse flodder dragen.

Ik heb een kast vol met bh's hele dure met badstof van binnen waar ik er dan meteen 2 van kocht pfff ik ben zo blij dat ik deze stap genomen heb.

Dan nog niet te spreken over de rug,nek,schouder en hoofdpijnklachten.

Wat een verhaal is dit geworden he meiden dit heb ik van jullie nog niet gelezen tot nu toe,maarja de meeste hebben oo nog geen opvliegers :blush:

Groetjes Franka

gs8b61icq6njl1wp.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Franka,

Leuk dat je hier ook een kijkje bent komen nemen :141:

We zijn niet allemaal hele jonkies meer. Neem bijvoorbeeld Miep en Nietje die zijn alweer iets ouder dan ons.(geen belediging dames :blush: )

Ze zijn alweer een tijdje geleden geopereerd, maar komen af en toe nog wel even buurten.

Ook hier veel leesplezier!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

ik heb al iets gelezen op dit forum,gelukkig zijn hier meer met bvk maar wel weinig van mijn leeftijd :125:

Ik ben dus bijna 55 jaar en heb eindelijk de stap genomen ik ben 20 okt naar mijn HA gegaan heb een verwijsbrief gekregen,2 nov kon ik al komen bij de pc dr van Trier in het Rode kruisziekenhuis in Beverwijk,hij gaf direct zijn toestemming voor een bvk hij zei dat het een medische indicatie was,poef stond ik daar met de papieren voor de preoperatief onderzoek en direct door naar de opname,terwijl ik tegen mijn man gezegd had nou jij hoeft nu nog niet mee doe dat maar als ik de goedkeuring heb.

Maar nadat een kennisje mee aansprak dat het niet de normale weg is dat de pc het zelf beslist heb ik nogmaals gebeld,maar deze pc heeft een open afspraak met mijn verzekering vandaar,nu sta ik op de wachtlijst en die was ongv 10 weken dus begin januari.

Mijn problemen ik heb 95/E maar door medicijnen/opvliegers transpireer ik heel veel dus als ik de deur uit ga en onderweg ben moet ik altijd als het mogelijk is onder mijn borsten droogmaken maarja ik loop dan nog wel met die natte bh zomers gaat het nog een beetje dan heb ik een hemdje aan dan kan ik makkelijk in een toilet ff droogmaken,maar de winters met een jas aan en dan in een winkel of noem maar op grrrr ik kom nu ook heel weinig de deur uit,in huis kan ik een losse flodder dragen.

Ik heb een kast vol met bh's hele dure met badstof van binnen waar ik er dan meteen 2 van kocht pfff ik ben zo blij dat ik deze stap genomen heb.

Dan nog niet te spreken over de rug,nek,schouder en hoofdpijnklachten.

Wat een verhaal is dit geworden he meiden dit heb ik van jullie nog niet gelezen tot nu toe,maarja de meeste hebben oo nog geen opvliegers :blush:

Groetjes Franka

Hee Franka,

Welkom!

Wat een heerlijk vooruitzicht voor het nieuwe jaar voor je. Iedereen is na de operatie blij te stap te hebben genomen.

Groetjes Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Franka,

Wat ik nog wilde vragen. Ben je nog naar meer ziekenhuizen of klinieken geweest om je te orienteren?

Of had je hier gelijk een goed gevoel bij?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Nee ik ben niet elders wezen kijken mijn ha had mij dit geadviseerd,

dit ziekenhuis is namelijk ook het brandwondencentrum dus pc zijn wel goed zei mijn ha,

ik het hier op het forum ook een topic gelezen van ene Laura die was daar ook geweest en super tevreden.

Hoe gaat het nu met je?

Ikzelf was even uit de running ivm met migraine,ik las net wel dat er van Marijke nog geen nieuws is vis een berichtje van jou.

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Franka,

Hoe gaat het nu met je zus???

Heel veel sterkte :116:

groeten,

Marianne

Hoi Marianne,

het gaat heel slecht met mijn zus,na de 2de bloeding is er nu ook vocht in haar hersenen gekomen,

dat geeft weer druk tegen de hersenstam aan,dat kan uiteindelijk problemen geven met ademen en dan is er niets meer aan te doen,

maar ze reageerd nu al dagen niet meer dus onze moed zakt steeds verder in onze schoenen.

Lief dat je meeleeft doet me goed ik heb het erg moeilijk we hebben 3 en halve maand geleden mijn moeder begraven....

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

ik wil jullie bedanken voor het medeleven,

tijdens het korte ziekbed en het overlijden van mijn zus.

Dat heeft me erg goed gedaan.

Nu moet ik het nog een plekje gaan geven,

het was niet alleen mijn zus maar ook mijn vriendin we deden alles samen.

Liefs Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.