Ga naar inhoud

Pasprotheses en werkelijkheid na je bv


Aanbevolen berichten

kleiner dan met de pasprothese. Maar dat zeggen ze als het goed is er ook wel bij. In de borst is het toch anders dan een kipfilet erop. Daarom wordt geadviseerd om ietsje groter te nemen dan je hebt gepast en toen mooi om hetzelfde resultaat te behalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Bij mij hadden ze te kleine proteses liggen,dus ik kon niet passen,want wat er lag ,daar zei ik bij: Dit is niet wat,dan zie je nog nix..haha

Mn arts zei meteen: ok jij moet 450CC hebben om het gewenste resultaat te bereiken,en voor de operatie zei hij,je krijgt 450CC of 500CC,ik zal kijken wat past,toen werd t gelukkig 500CC!!Maar ja dat passen heb ik dus niet echt meegemaakt,wel jammer,want misschien had ik dan wel gezegd doe mij maar 600CC,haha.

Maar ik wist ook dat als je ze in je bh hebt zitten ,het anders is als in je borsten,dus moet je zo&zo al wat meer nemen eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's van het passen in mijn album in shirt en in bh. Ik denk dat het redelijk klopte.

Ik was heel blij met de foto's. Ik dacht eigenlijk dat ik al het heel groot was. Thuis heb ik de foto's aan anderen laten zien en iedereen vond dat ik de grootste maat makkelijk kon hebben....

Dat heb ik dus toch gedaan en ik ben er heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat het zeer goed met de werkelijkheid overeenkomt. Ik had dat voor alle zekerheid gevraagd aan de chirurg, en die had dat ook bevestigd. Het waren wel speciale pasprothesen, die hebben de vorm zoals als ze echt in je borst zouden zitten, dus bovenaan meer afgeplat en onderaan meer volume. Het beste effect krijg je met een strak koltruitje, alle kleuren behalve erg donkere, en daaronder een bh zonder vulling en zonder push-up om de pasprothesen in te doen.

Wat wel zo is, is dat je snel went aan de maat. De eerste keer kan je zoiets hebben van: OMG, wat een joekels :126: terwijl je dat achteraf dan toch wel mooi vindt...

Bij twijfel tussen twee, zou ik dus zeker voor de grotere maat gaan. Ik had trouwens pasprothesen met telkens 40cc verchil tussen, dat is een mooi zichtbaar verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok,dat zeiden ze bij ook,lichtgekleurd shirtje aan ,bladibla,maar ik had zoiets van mja,ook met ee donker truitje wil ik ze zien hoor,maar als ik nu iets in creme kleur aan heb zegt me man meteen: Zo hey ze zijn wel groot he,jeetje wat een ......!! Haha,dus dat werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.