Ga naar inhoud

Tamara20 : 22 april 2013 : Dr. Straten : UCCZ dekkerswald


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 2 weken terug ben ik op consult gegaan bij Diana Gabriels vorige week bij d'r straten en gister was het dan mijn boobbiedag!! 1 uur moest ik daar zijn, 12 uur arriveerde ik al en zo het het gebouwtje op liep eerst verkeerd haha. Half 2 mocht ik naar de uitslaapkamer waar ik mijn infuus ect kreeg nog wen uur gewacht en toen mocht ik naar de operatiekamer yeaa heerlijk zo narcose! Ben totaal nergens bang voor geweest! Werd al Wakker in de operatiekamer zelf wauw was dit het?! Ik werd heel vrolijk en pratend wakker en naar de uitslaapkamer terug gebracht ik voelde me super!! Wel wat spierpijn Maar dat hoort erbij! Nu voel ik mij nog steeds super! Ondanks dat ik niet veel kan blijf lekker op bed liggen dan voel k helemaal niets en het ergste vind k nog af en toe duizelig hahaha ! Heb 400 cc mentor high profile gehad ben gestart met aa en draag nu sportbh 75c iemand enig idee of dit nog groter word? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!!

Een goed herstel toegewenst en rust lekker uit..

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd.

Ik ben ook een week terug geopereerd door dr. Strater

Ik heb 375 cc een draag 75d sport bh van aa/a maatje.

Die woord zijkeer groot, de prothesen moet form neemen.

Succes met herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,jammer dat ik je gister niet meer gezien heb! Toen jij geopereerd werd reed ik denk ik net terug naar mijn kamer. Ben heel erg ziek geweest van de narcose,en heb ook de hele nacht niet geslapen van de pijn!! Maar het resultaat mag er zijn,ik ben superblij!!!xxx zoetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.