Ga naar inhoud

even voorstellen.


Bloem1990

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, :116:

Ik ben nieuw hier op het forum, best spannend allemaal!

Ik wil graag een borstvergroting doen in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk.
Wie heeft er ervaring hiermee en wat zijn de kosten in dit ziekenhuis ongeveer?

Ik hoop snel een reactie te krijgen! Haha :67:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem

Welkom op het forum!!

Ik weet niet zeker of er iets bekend is over dat ziekenhuis hier, maar je zou eens kunnen zoeken in de zoekbalk rechtsboven. Gebruik enkele trefwoorden, niet hele zinnen, want dan krijg je te veel uitkomsten :)

Zorg dat het grijze vakje in de zoekbalk op: forums staat en druk daarna op het loepje. Je kunt ook op plastisch chirurg zoeken (de naam van de chirurg waar je op consult wilt gaan) en dan zie je ook van hem/haar wat er bekend over is hier op het forum.

Succes!!

Wat is eigenlijk je motivatie dat je graag daar wilt gaan? Heb je er goede dingen over gehoord van bekenden? Of waarom wil je graag daar?

Veel lees- en forumplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Bloemingdael kliniek werkt in het rode kruis en kennemergasthuis. Ik geloof 1 van die chirurgen in het rkz opereerd. Prijzen zitten tussen de 3750(ronde prothese) en 4250(anatomisch). Ik meen wel dat er 150 euro extra gerekend wordt voor de anesthesie in het rkz.

Groetjes roosj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zelf in beverwijk, en heb even op het internet lopen opzoeken en zag dat in beverwijk en inderdaad bloemingdael kliniek de beste chirurgen zitten, mijn zus heeft het laten doen bij Bergman, maar dan ga je alweer richting de 5000euro!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bloem,

Ik wordt 10 mei geopereerd door dr.Nio in het SLAZ en ik wist na het consult bij hem ( ben bij meerdere geweest) dat hij het ging worden! Zo een vriendelijke man, neemt ruim de tijd voor je en maakt ook af e toe ook een grapje wat ik heel fijn vond voor de zenuwen. Daarnaast heb ik het heel forum afgezocht en tot nu toe nog geen slechte ervaringen hem gezien. Ik moet natuurlijk nog even afwachten hoe het bij mij wordt, maat tot nu toe raad ik hem zeker aan! Uiteindelijk denk ik dat je altijd moet gaan voor degene waar je zelf het meest prettige gevoel bij hebt. Ik betaal trouwens 3100 voor de ronde protheses in het SLAZ. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kimberley,

Als eerst gefeliciteerd met je datum, nu kan het echte aftellen beginnen ;)

Fijn dat je zo'n goed gevoel had bij dr. Nio, denk dat dat toch wel één van de belangrijkste dingen is.

Succes!

Groetjes Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai kimberley,

Wat fijn he zulke verhalen te lezen, ik loop ookal daaaagen te kijken voor hem, en inderdaad alleen maar goede reacties! Ik las wel dat hij vaak voor het ronde gaat ipv anatomisch, klopt dat?
Moet je hem bellen of kan je ook mailen of iets? Ik wil dit graag maandag doen! :rolleyes:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Masrya dank je wel! En bloem ja echt fijn dit forum wordt echt een beetje een verslaving. Ik heb eigenlijk geen idee, ik weet wel dat hij alle merken protheses aanbied dus ik neem aan dat anatomische ook mogelijk is! Ik weet wel dat hij zelf voorstander is van rond, en dan vooral van de 85% gevulde. Deze zijn rond maar vallen meer als een druppel dan de 100% gevulde. Een beetje een tussenweg eigenlijk :D . Maar hij staat wel open voor je eigen ideeën er zijn hier ook meiden die bijv. toch liever 100% gevulde ronde wilde van een ander merk en dat is geen probleem. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en ik heb de polikliniek plastische chirurgie gebeld een afspraak gemaakt voor een consult, volgens mij kan je ook mailen maar die gegevens heb ik niet. Hij doet de consulten altijd op maandag en opereert in principe altijd op donderdag. Ik krijg mijn BV nu op vrijdag i.v.m. Hemelvaart.liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.