Ga naar inhoud

whitneyy : 13 mei 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wat voor maat je krijgt ligt aan het merk, de vorm en het profile van je prothese. De een krijgt met bijvoorbeeld 400 cc een C terwijl een ander er een E mee krijgt. Hoe hoger het profile, hoe groter je cupmaat.

Je zult bij ACCZ anatomische prothesen krijgen van Cereform. Weet je toevallig of het de AMH of de AMM is? Dan zou ik wel eens in de catalogus kunnen kijken namelijk.

Wordt je bij van Onselen geopereerd en wil je straks ook een verslagje schrijven na je operatie? Dan verplaatsen we eventueel je topic naar de operatieverslagen :)

laat maar even weten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii BB,

Bedankt voor deze reactie! jaa daarom vind ik het zo moeilijk wat het word, of het amh of amm weet ik niet ik krijg alles nog toegestuurd, morge ga ik belle of het amm of amh is. Lief dat je voor mij wilt kijken, ben zo zenuwachtig, wil echt dat het goed uitpakt niet te klein;-) haha.

Graag deel ik dalijk mijn verhaal, ik heb er zelf ook heel veel aan gehad!

Xxx whitney

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat? wat valt kleiner uit? een anatomische prothese ten opzichte van een ronde met hetzelfde aantal cc?

Heb jij gepast bij de kliniek? een pasprothese?

ja ik heb gepast met pasprothese kwam toch wel op 6uit ;-) anatomisch kwa cc minder groot uitpakt als ronde prothese dat werd mij verteld

Xx whitney

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat de anatomische kwa cc minder groot uitpakt als de ronde prothese

Onzin!!

Een anatomische prothese met bijvoorbeeld 400 cc en een ronde prothese met 400 cc, en allebei met hetzelfde profile, dan valt de anatomische qua projectie (volume naar voren) groter uit!

De anatomische hoeft aan de bovenkant niet gevuld te worden he, daar hoeven minder cc's te zitten. Bij een ronde zitten ook bovenaan meer cc's, dus dat gaat ten koste van je projectie. Snap je wat ik bedoel?

Alleen in de druppel van de druppelvormige (anatomische) prothese zitten veel cc's, in het platte gedeelte erboven een stuk minder. Rond is rondom evenveel gevuld.

Laat maar weten of het AMM of AMH is :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.