Ga naar inhoud

Tanja32: 26 april 2012: Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden.....(consult dr Straten)

Hier een beetje een teleurgestelde ik..... Net terug van een consult van dr Straten. (waar ik 1,5 uur moest wachten)

Even gekletst en mijn wensen geuit, toen kwam het meten en bekijken van de borsten.

Wat ik dus echt NIET wilde sprak hij uit, hij adviseerde een borstlift....! heel teleurstellend maar ook wel weer fijn dat hij zo eerlijk is....

Hij vertelde dat de reden dat hij geen prothesewissel zonder borstlift WIL doen (daar zet ik mijn handtekening niet onder) is omdat hij zegt dat alleen grotere ronde (nu anatomisch) protheses de tepel niet naar boven kan halen.... indien dit wel gebeurt de borst na verloop van tijd (binnen 1 jaar al) alweer gaat hangen....

Ik vind dit toch gek, aangezien ik meerdere meiden heb gezien/gesproken die het ook op deze manier hebben gedaan en toch tevreden zijn!???

Wat is jullie mening hierover? kun je de borsten niet meer omhoog krijgen als je er meer volume/high profile en ook nog eens rond gaat?

Morgen een consult met dr Selms, eens kijken wat hij zegt. Mocht hij hetzelfde zeggen gaat het hele feest voorlopig niet doen. (eerst maar even sparen)

Gr

Consult dr Selms

Vandaag bij dr Selms geweest....

Het eerste wat hij zei toen ik mijn shirtje uitdeed was dat de protheses volledig gedraaid zijn en de punten 90 graden de andere kant op wijzen!! (fijn)

Toch gek dat dr Straten hier niets van zei?

Hij adviseerde om geen borstlift te doen, met het oog op de toekomst..... (kids enzo)

Vertelde dat ik niet de meest perfecte borsten heb voor een prothesewissel en ik er ook niet vanuit moet gaan dat ik nu ineens grote strakke borsten heb

en dat de tepel wel op de juiste hoogte staat. Die illusie heb ik gelukkig ook niet, wil grotere borsten met meer ronding aan de bovenkant.

Hij adviseerde 450cc high profile van Natrelle. En hij stelde ook voor om na een half jaar mijn tepels te verhogen..... dit schijnt gewoon poliklinisch te kunnen???

Door zijn ontzettend fijne houding/ uitleg en professionaliteit heb ik uiteindelijk gekozen voor dr Selms.... volgende week word ik door hem geopereerd...

Groetjes een hele blije meid....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met je datum.

ik ben ook door hem geopereerd, ik had 1e instantie ook high profile gekregen, maar binnen 1 jaar, foetsie, weg borsten, terug gegaan naar hem en toen een wissel gedaan met extra high profile.

Omdat ik lees bij jou dat je ook best lege borsten hebt, zeg ik dit even.

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen, maar toch misschien nog even goed over denken of nog een gesprekje met hem aangaan.

Ik had ook 100% vertrouwen in hem (en nog hoor) maar ik denk toch dat hij bij mij een inschattingsfout had gemaakt.

Groet Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Bij mij adviseerde hij deze absoluut niet omdat mijn borstomtrek best wijd is... en de extra high profile minder breed was waardoor ik volume in de breedte mis! snap je wat ik bedoel? Ik ben best breed en heb ook brede schouders..... Had jij dit ook? heeft hij dit bij jou ook gemeten?

Ben je nu wel tevreden? Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo..... Ik ga in het Lucas Andreas. Hoe hij het precies gaat doen weet ik niet..... hij legde het als volgt uit.....

Hij snijdt aan de bovenkant van mijn tepel een stukje huid weg en maakt dat vervolgens weer vast?? hij heeft het helemaal uitgetekend maar zou

het niet precies meer weten....? Ook gaat hij mijn tepel halveren.... Ik heb erg uitstekend tepels. (hij doet dit zelfs poliklinisch)

Gr Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hij heeft bij mij nooit gemeten.

Volgens mij zijn mijne 13.25 breed en projectie is 6.3.

Dus ook best wel breed, mijn bh band is 80 cm, ik heb nu maat 80E soms F.

Volgens mij staat er nog 1 foto tussen, van voor de wissel.

Als je mijn foto.s niet kan zien moet je even een vriendschapverzoek sturen naar me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh.. hier staat de rest :35: Ik had zojuist ook op je andere topic gereageerd over je andere consult ;)

Die tepellift die hij over 6 mnd uit wil voeren? Ik begrijp alleen niet zo goed dat je geen borstlift nodig hebt omdat de tepelstand nu goed is... maar dat over 6 mnd wel een tepellift nodig is?

Die tepellift is inderdaad zoals je omschijft :35:

Er wordt een soort half maantje aan huid boven je tepelhof weggesneden, en daardoor wordt je tepelhof een centimeter hoger weer vastgemaakt :D

Succes met je aankomende operatie!! :43:

Ik zal meteen je titel aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft niet zo zeer gezegd dat ik geen lift nodig heb, hij raadde het af ivm mijn leeftijd..... ook omdat ik nog kindjes wil en dat niet echt bevordelijk is zeg maar.....Ik hou mijn double bouble waarschijnlijk toch een beetje, ik heb hem gevraagd om geen lift te doen maar alleen het volume te creeren en dat ze een beetje hangen vind ik echt geen probleem. Mijn tepels wijzen wel iets naar de grond hoor, ze zijn net lager dan ze horen te zijn! daarom wil hij een heeeeeel klein stukje huid wegnemen zodat het er toch iets beter uit ziet. Ik wilde namelijk mijn tepels al laten inkorten en toen gaf hij dit advies, dan word het net iets mooier verteld hij?! Tegen die tijd maar even kijken hoe het geworden is. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden....

Het zit er op! hierbij mijn operatie verslag.

Op 26 april 2013 moest ik mij op 12.00ur melden op de verpleegafdeling in het Lucas Andreas ziekenhuis....

Aangemeld bij de balie en toen moesten wij nog 10 min wachten voor ik op gehaald werd. Toen werd ik naar mijn eigen PRIVE kamer gebracht,

Het was een 2 persoonskamer maar er was niemand anders, dus had ik het rijk voor mij alleen.... heerlijk! Net een privekliniek...

Helaas moest ik wel heeeeeel lang wachten en bouwde de spanning zich steeds meer op, uiteindelijk werd ik om 14:20 naar de OK gebracht.

Daar verteld dat ik altijd heel angstig uit narcoses kom en het verzoek of ik meteen neusspray mocht na de OK omdat ik meteen flip als die dicht zit....

Zo gezegd zo gedaan, zou je zeggen?! Toen kwam dr Selms om het e.e.a te bespreken en af te tekenen.

Toen werd ik de OK op gereden...... KOUD!BRRRRRR

Ongeveer 1,5 later werd ik wakker op de OK, hysterisch, huilend, en gillend.... MET een dichte neus! moest wel 20 x vragen of ze aub neusspray wilde pakkken...... EIKELS! toen op mijn kamer lekker mijn roes uitgeslapen.... werd ook nog eens misselijk en moest 5 x overgeven....

Rond 20:00 moest ik weer naar huis.... thuis heb ik heerlijk geslapen (wel 20 x wakker geweest) maar uiteindelijk om 08.30 mijn bed pas uit gegaan...

Nu weinig pijn alleen aan de littekens..... wil straks even kijken hoe het er uit ziet! durf alleen nog niet zo goed......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tanja,

Fijn je verslag te lezen, al vind ik het wel echt naar voor je wat er gebeurde toen je uit narcose kwam! Ze mochten toch wat meer gehoor aan je vraag gegeven hebben hé!

Gelukkig heb je weinig pijn nu! Moet heeeeeeel spannend zijn om voor het eerst te kijken!!

Veel succes hoor!

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat ze niet naar je hebben geluisterd , hadden best wat rekening mogen houden met je !

En dan ook nog zo misselijk en overgeven , echt naar voor je .

Hoop dat je snel opknapt en je je nw.boobs kan showen .

Moet zelf donderdag onder t mes en moet zeggen dat ik aardig begin te freaken van alle verhalen over misselijkheid na de narcose maar goed we zullen zien hoe t gaat ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Het was inderdaad behoorlijk vervelend dat ze mij niet serieus namen...... gelukkig rond een uur of 23:00 werd het beter en stopte het spugen....

Marlie34 maak je niet teveel zorgen, als dat het enige is voor mooie borsten! even doorzetten..... je kunt ook zeggen dat je snel misselijk bent en geven ze

tijdens de operatie alvast iets tegen de misselijkheid, (helaas werkte het bij mij niet) Succes met je bv!! gr Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik voel me weer kiplekker, gister zelfs een halve middag de stad in geweest om een nieuwe sportbh te kopen, dit ging allemaal prima!

Heb hem dus ook al uit gehad en wat zijn ze mooi!!! ze moeten nog wel flink wat indalen, maar het ziet er nu al super uit....

Gr Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ze kleiner vind uitpakken dan ik gehoopt had dat ze zouden worden.... kunnen ze nog iets groter worden? of is dat alleen

als je de 1e x dual plain laat zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.