Ga naar inhoud

Consult dr Straten


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden.....

Hier een beetje een teleurgestelde ik..... Net terug van een consult van dr Straten.

Even gekletst en mijn wensen geuit, toen kwam het meten en bekijken van de borsten.

Wat ik dus echt NIET wilde sprak hij uit, hij adviseerde een borstlift....! heel teleurstellend maar ook wel weer fijn dat hij zo eerlijk is....

Hij vertelde dat de reden dat hij geen prothesewissel zonder borstlift WIL doen is omdat hij zegt dat alleen grotere ronde (nu anatomisch) protheses de

tepel niet naar boven kan halen.... indien dit wel gebeurt de borst na verloop van tijd (binnen 1 jaar al) alweer gaat hangen....

Ik vind dit toch gek, aangezien ik meerdere meiden heb gezien/gesproken die het ook op deze manier hebben gedaan en toch tevreden zijn!???

Wat is jullie mening hierover? kun je de borsten niet meer omhoog krijgen als je er meer volume/high profile en ook nog eens rond gaat?

Morgen een consult met dr Selms, eens kijken wat hij zegt. Mocht hij hetzelfde zeggen gaat het hele feest voorlopig niet doen. (eerst maar even sparen)

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tanja,

Wat balen zeg... :(

Wat hij zegt klinkt wel logisch (ooh verrek.. hij is chirurg dus natuuuurlijk klinkt het logisch hahahaha) ;)

Maar als je er nu een implantaat in hebt zitten, en daarmee heb je al een 'hang effect' dan zal een zwaardere prothese een zwaarder hangeffect veroorzaken.

Zie het als een elastiek waar een klein balletje inhangt, een groter balletje veroorzaakt meer rek op het elastiekje.

Daarnaast heb je nu een anatomische vorm, die is hoger ( langer) dan een ronde vorm, dus de anatomische vorm vult de borst volledig op.

Ga je nu een ronde vorm erin plaatsen, dan krijg je toch een deel wat niet gevuld is, wat weer ruimte geeft voor meer hang.

Nu kan daar een erg grote ronde prothese voor gebruikt worden (bijv 500cc) om de ruimte tóch volledig op te vullen, maargoed.... dan krijg je idd het effect wat hij al aangeeft : na een jaar gaat je huid de strijd verliezen tegen die zwaardere prothese:(

Of je tepels nu dusdanig laag staan zodat je ook echt een hangend uiterlijk krijgt durf ik niet te zeggen, want je hebt geen foto's geplaatst.

Maar mocht je tepel nog ergens halverwege je borst zitten, dan kan een borst best gaan hangen, zonder dat dit perse lelijk wordt.

Hoe is het overigens bij dr v Selms gegaan?? Of bestaat daar weer een ander topic over? :45:

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.