Ga naar inhoud

ff voorstellen wil graag een bv/Veldhuiskliniek Enschede


dame28

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben een dame van 27, ben getrouwd en heb een dochtertje van 5.

Ik heb al heel lang graag een borstvergroting gewild en ben nu allerlei informatie aan het zoeken van hoe en wat, hoeveel cc welk soort, en natuurlijk de kosten.

Ook heb ik gelezen dat het bij bepaalde klinieken mogelijk is om in termijnen te betalen (daar zou mijn keus naar uit gaan, omdat het nogal prijzig is een bv), mijn keus is gevallen op veldhuis kliniek Enschede omdat dit in de buurt is en een goed vermelde kliniek zou zijn,

De keus voor een borstvergroting is omdat ik na de zwangerschap hangborsten heb gekregen, ik had voor de zwangerschap al niet veel 70b, tijdens mijn zwangerschap gegaan naar een D, ze zijn dus behoorlijk uitgerekt :22:.

Na de zwangerschap is het volgens mij nog minder geworden dan ervoor, ik vind ze verschrikkelijk van daar mijn keus,

Ik zou graag met dames in contact komen die ook een borstvergroting hebben ondergaan bij veldhuis, en graag willen weten wat het kostenplaatje ong. gaat worden, er stond namelijk een bedrag van gemiddeld €4000,00.

groetjes dame28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dame28

welkom op het forum!

heb je al een consult gepland bij velthuis kliniek in Enschede?

ik heb geen ervaring met velthuis of kennis van in termijnen betalen, andere meiden hier kunnen daar vast meer over vertellen!

Ik weet wel dat de kosten van een borstvergroting erg kunnen verschillen. zo tussen de 2000-5000 euro. Dit kan afhankelijk zijn van waar je het laat doen: ziekenhuis/kliniek en in Nederland/Belgie. Daarnaast worden de kosten ook bepaald door soort prothese.

Soms werken de chirurgen naast de kliniek ook in een ziekenhuis. ziekenhuis is (over het algemeen) goedkoper.

bovenin de zoekbalk kan je zoeken op velthuis en eventueel op de artsen die daar werken om ervaringen van andere meiden hier te lezen:)

succes met je zoektocht:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm ja sorry qwa prijs bij mij kosten het 4000 euro ik heb ronde prothese

mijn vriendin heeft 3 weken geleden ook daar laten doen maar een anathomische prothese ( sorry als ik het verkeerd typ hihi) maar zei is 4500 euro kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, ik heb nog geen consult aangevraagd, omdat ik eerst aan het kijken ben hoe ik de bv ga financieren,

En hoeveel er dan maandelijks afgelost moet worden, als ik daar uit ben ga ik denk ik een afspraak maken.

Hoe hebben jullie de bv gefinancierd? en waar? en wat betaal je dan maandelijks af? sorry voor de vele vragen hahah maar wil het echt heel graag en wil alles eerst duidelijk weten :P

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het als student zijnde bij elkaar kunnen sparen door in de vakantie heel veel extra te werken. daarnaast had ik de helft al gespaard voor een reis die uiteindelijk niet door ging.

je hebt ook een site ik geloof myfreeimplants.com waar je geld bij elkaar kan sparen voor een BV. er zijn hier wel enkele meiden geloof ik die dat gedaan hebben. hoe het werkt of wat je ervoor moet doen weet ik eigenlijk niet..

maar er zijn wel meerdere topics die gaan over de financiering van een BV.

http://www.borstenforum.com/topic/7246-financiering/?hl=financiering

je zou het misschien van de bank kunnen lenen maar dan ben je uiteindelijk duurder uit met de rente.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 3 jan mijn bv laten doen bij de Velthuis in Hilversum (dr. Mooijen). Ben daar heel tevreden over. Vooral het fysiotherapie programma wat erbij zat sprak mij aan. Ik heb dan ook heel weinig pijn gehad na de operatie.

Ik heb 4400 betaald voor anatomische protheses dual plane geplaatst. Een kwestie van sparen..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi meiden,

Voor een bekend tv programma voor jongeren, kom ik graag in contact met een vrouw die borstvergroting heeft gehad d.m.v. de website myfreeimplants.com. Ik ben op zoek naar meer informatie: hoe werkt het, hoeveel geld kan je binnenkrijgen, hoe lang ben je bezig met geld bij elkaar krijgen?

Als iemand hier meer over weet: ik hoor het graag!

Groetjes,

Linn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.