Ga naar inhoud

Hallo Ladies


Chariss

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ook ik ben nieuw hier op het borstenforum. Ik denk er al heel lang over na om een bv te laten doen. Ik ben benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn en bij welke klinieken jullie zijn geweest. Ik zie hier op het forum allerlei namen van pc's voorbij komen en heb al heel veel gegoogeld. Toch blijft het moeilijk. Ergens ben ik bang om de stap te maken omdat ik soms schrik van bepaalde foto's. Ik wil geen 2 ballen op een plankje, om het zo maar te zeggen :22:. Om overal maar op consult te gaan is ook niet te doen. Wat raden jullie aan? Waar moet ik op letten? En wat vinden jullie van het uiteindelijke resultaat? Ik wil me er graag verder in verdiepen zodat ik de juiste keuze maak.

Ik ben overigens 28 jaar en moeder van een zoontje van 1 jaar. Heb nooit echt grote borsten gehad, maar het volume is na mijn zwangerschap nogal afgenomen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Welkom op het forum!

Ik denk dat het goed is om eens lekker te gaan lezen hier, is veel te lezen over ervaringen van meiden.

Ook kan je zoeken op kliniek of een bepaalde arts.

Hebben jullie vragen, gewoon stellen!

Groetjes Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Over welke pc goed is, dat is eigenlijk heel persoonlijk.. OOk is het afhankelijk van hoe ver je wilt rijden en in welke buurt je dus zoekt naar een pc...

Op consult gaan is wel de enige manier om pc's met elkaar te kunnen vergelijken. Verder is veel lezen hier echt aan te raden, want er staan veel tips :)

En voor de andere dames: idd op de Ipad is de zoekbalk niet zichtbaar.. Ik ga admin een pb sturen, misschien dat zij weet hoe dat komt :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.