Ga naar inhoud

happydepeppy : 29 mei 2013 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

dat is juist zo fijn aan dit forum dat je het kunt delen,

vandaag bij de anetsthesist geweest voor spuit vd avond van te voren wat ik erin moet zetten, heb ik bij mijn operatieverslag vandaag vermeld ennnnnn een lekker ding boh them hey,

ik vind dus echt niet gauw iemand leuk, maar hij pffffffffff

ga vanannacht A over mijn tieten dromen maar ook over hem :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmmmmmmmmmmmmmm die anestehesist dus..het zou zooo romantisch zijn heheheh..alleen erg dat hij je blote borsten zal zien voordat hij u echt leert kennen hahhahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nt vergeten geen nagellak of gel of nepnagels hehe en hopelijk heb je gn dirty dreams en begint in je slaap van alles te zeggen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

draag idd geen make up .....

wel gewoon gezichtscreme, maar lijkt me logisch dat ik dat toch wel op mag he....

deodorant mag dat wel?

en wwarom moet eigenlijk die gel eraf is dat om de kleur van je nagel te kunnen bekijken of die niet blauw wordt hihi...

oorbellen en navelpiercing moeten die ook uit eigenlijk?

pfff wat een vragenlijst weer voor je BB.... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nagel lak moeten eraf zodat ze de kleur kunnen zien en zuurstof kunnen meten bij je vingers

Ik moest ook al me sieraden af doen!

Spannends Han! Nog een paar nachtjes!

En als ik zo over die anastasist kom ik denk ik even een fruit mandje bij je brengen !

Kijk maar uit anders heb je straks heel t forum bij je bed staan kwijlen hahahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha idd...ja als je in slaap wordt gedaan moeten ze nr je nagels kunnen kijken...handen en voeten.piercings moeten eruit x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, ook geen teennagellak? Bedacht mij dat ik die zondag nog ff zou verversen omdat ik er dan tijden niet meer bijkan.... Das jammer zeg. Maar goed dat ik het ook weet.

Ohhhh Hannie honey, we zijn gewoon bijna aan de beurt meis!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

watttttttt geen creme op mijn gezicht ....is wel doorzichtig maar toch

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik heb een extreem droge huid, zie ik er helemaal niet uit,

boh stel je gebruikt altijd veel plamuur haha dan heb je toch een probleem,

als ik dit al niks vind!!!

maar BB bedankt voor je antwoord,

ik zorg dat mam erna meteen wel mij creme opsmeert haha

teetje scheetje jaaaaaaaaaa bijnaaaaaaaaa nog efffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi zie je moppiepoppie, geen nagellak ook. Kaal gezichtje en ook kale teentjes. Is leuk als je mr mooie arts ziet......

XxX

succes alle twee meisjes!!

Dank je :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet je niet. Gewoon niet te breed naar hem lachen want dan breekt de je gezicht van de droogte. Alleen een bescheiden lachje en flink knipperen met je ogen. ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja valerieee idd goed idee, ik doe idd goed dik de creme erop 's nachts en sta gewoon om 4 uur nog een x op om in te smeren :98:

ja maar Janou jij hebt een vent hihihaha

denk je dat je gezicht daar tijdens de narcose rekening mee houdt whahaha,

maar lieverd smeer ze! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.