Ga naar inhoud

masrya : 26 april 2013 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Masrya en ik ben 24 lentes jong.

Na een zwangerschap, borstvoeding en 40 kilo minder ben ik niet tevreden meer met mijn borsten. Leeggelopen theezakjes, denk dat meerdere hier dat wel herkennen.

Ik ben nu bijna een jaar stabiel in mijn gewicht en supertrots op mijn "nieuwe lichaam", leuke kleding past me weer, alleen... altijd maar die ultra ultra ultra push up bhs! Zodat ik er ook nog een beetje vrouwelijk uitzie. Heb namelijk hele brede heupen, slanke taille en theezakjes.. niet echt mooie verhoudingen.

Na veel gelezen te hebben heb ik gekozen voor de velthuiskliniek, dus zenuwachtig pakte ik vanmorgen de telefoon om een afspraak te maken voor een consult, vraagt de receptioniste of ik om 12 uur kan komen ivm een afzegging!! Gelukkig had ik vrij vandaag en heb ik volmondig JA gezegd. Gelijk had ik een heel goed gevoel bij dr. Moojen-zaal en was ze duidelijk, direct en super vriendelijk. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij de anatomische natrelle 560cc. En geloof het of niet, 26 april al ingepland!!

Had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan, maar als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt om dit te doen is het ook wel fijn dat het zo snel kan.

Groetjes Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo hey, dat gaat razend snel bij jou!! :35:

Wat super!!

Ik zou zeggen: aftellen maar! :)

Je topictitel pas ik even aan en ik verhuis je even door naar de operatieverslagen, dan kun je hier gewoon doorschrijven in dit topic, ook na je operatie :)

Heel veel plezier met ernaartoe leven!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ga volgende week ook naar dr. Moojen-Zaal. Inderdaad snel gegaan voor je, lekker toch! Ik kan pas half juni, moet eerst nog examen doen. Ik ben benieuwd naar je operatoe verslag, hopelijk wil je de fotos delen. Succes en lekker genieten straks! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB! Heb het even nagekeken in de papieren het zijn de 560cc high profile.

@missjones spannend ook hoor, en t is natuurlijk een mooi examencadeautje.

Zal jullie zeker op de hoogte houden en foto's plaatsen.

Trouwens als ik een beetje lees hier, zie ik dat de meeste dames bij een 1e bv tgemiddeld tussen de 200-300 cc krijgen. is 560cc dan niet teveel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben 8 april door mev mooijen geopereerd en heb 425 cc high profile gekregen.

ben zelf 1,72 en 77 kilo.

bij mij staan ze nu al echt mooi

Ben best wel zenuwachtig, viel de ingreep jou mee of tegen? En heb je ze onder of boven de spier? Ik krijg ze erboven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een mailtje gestuurd naar mijn consulente om een 2e bh te bestellen. Omdat je de 1e 4 weken DAG en NACHT moet dragen lijkt het me wel fijn om er 2 te hebben.

Echter kreeg ik vandaag bericht dat het haar niet gaat lukken om deze op tijd binnen te krijgen.

Ik kan zelf een level 4 BH aanschaffen zei ze, maar nu twijfel ik of ik dat nu al moet doen of moet wachten po?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een brief gehad van velthuiskliniek. Mag mij vrijdag om 8:45 melden en zal rond 9;45 aan de beurt zijn :101: .

@littleboobs, doen ze ook consulten op zondag dan? Dr. Moojen is een hele aardige en bekwame arts. Ben benieuwd hoe het was je consult

x Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee...die morgen sloeg helemaal nergens op...moet morgen zijn haha snap je hem nog??

Morgen, dinsdag 23 april mag ik op consult...zijn de zenuwen geweest denk ik!!

Hahah dat zal t zijn, vond het consult ook erg spannend. Maar krijg nu helemaal de kriebels!

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee...die morgen sloeg helemaal nergens op...moet morgen zijn haha snap je hem nog??

Morgen, dinsdag 23 april mag ik op consult...zijn de zenuwen geweest denk ik!!

Hoe was je consult vandaag?

Begin echt zenuwachtig te worden niet normaal haha :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consult was super! Alle tijd...en in alle rust kunnen passen. Ik ben uitgekomen op 280 anatomisch maar twijfel over nog een beetje meer...

Van de week nog maar even mailen.

Geloof dat ik dan op een ruime B kleine C uit ga komen...

Spannend man, begint op te schieten voor je!! Ik moet wachten tot 24 mei

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

heel veel succes de 26e, je bent echt in goede handen daar.

mijn borsten zijn nu 16 dagen po, en zijn zo mooi.

ook de litekens vallen precies in de plooi, ik ben er echt diep gelukkig mee.

alles met dank aan mev mooijen-zaal, je gaat echt blij zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consult was super! Alle tijd...en in alle rust kunnen passen. Ik ben uitgekomen op 280 anatomisch maar twijfel over nog een beetje meer...

Van de week nog maar even mailen.

Geloof dat ik dan op een ruime B kleine C uit ga komen...

Spannend man, begint op te schieten voor je!! Ik moet wachten tot 24 mei

Wat goed, dat je nu wel een fijn consult had! Misschien dat je nog eens langs kan komen voor een 2e pas sessie?

Leuk dat je ook al een datum hebt, spannend!!

Ja het schiet echt op, en ik begin zoooo zenuwachtig te worden.. s'nachts allemaal rare en vreemde dromen :45:

hoi,

heel veel succes de 26e, je bent echt in goede handen daar.

mijn borsten zijn nu 16 dagen po, en zijn zo mooi.

ook de litekens vallen precies in de plooi, ik ben er echt diep gelukkig mee.

alles met dank aan mev mooijen-zaal, je gaat echt blij zijn!!

Heb er inderdaad ook echt alle vertrouwen in dat ze er wat mooi's van maakt. Ook had ze me verschillende foto's laten zien en die zagen er super uit!

Heb je als je vriend toegevoegd, wil ook even naar jou boobies gluren :44:

Succes masrya! Ik duim voor je.

Thnx MissJones

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het al zover, ben bang dat ik geen oog dicht ga doen vannacht haha.

Moet om 08:45 melden en zal een uur later aan de beurt zijn, dus morgen om deze tijd zit ik waarschijnlijk achter de laptop, ( of ervoor haha) met dikke tieten! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.