Ga naar inhoud

Even voorstellen


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

ik ben een meisje/dame van bijna 26 jaar oud.

Ik heb 8 dagen geleden een borstvergroting laten doen bij dr. Oelbrandt in de Singelbergkliniek te Beveren.

Graag wou ik één maatje meer omdat ik mijn borsten nogal naar de kleine kant vond. De dokter heeft me heel veel

adviezen gegeven en we zijn dan samen tot het besluit gekomen om 240 cc medim profile te plaatsen achter de borstspier.

Ik ben al tamelijk tevreden van de grootte (hoewel er nog wat zwelling op zit), maar ben enkel wat bang dat de prothese te hoog blijft zitten.

Ik hoop dat deze nog wat inzakt zodat ze echt heel mooi worden.

Nu is het vooraanzicht mooi, maar het zijaanzicht nog wat vreemd :)

ik kijk ook veel naar de resultaten van anderen, hopend dat mijn boobs ook zo mooi zullen worden :)

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eeuwige twijfelaar

Ik ben vandaag ook 1 week PO.

Bij mij is dual plane geplaatst en zitten ze ook nog vrij hoog.

Volgensmij is het zo dat het ff duurt voordat het zakt, kan volgensmij wel 6 weken of langer duren.

Ik hoop ook dat mijn boobs snel zullen zakken, het zall dan wat natuurlijker ogen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je boobs!!

Het zakken van de prothesen kan wel een tijdje duren idd. Meestal zie je na 6 weken wel echt verschil, maar na 3 maanden moeten ze op hun plek zitten :) Daarna kan er ook nog vanalles veranderen hoor, want een borstvergroting is over het algemeen pas klaar na ongeveer een jaar....

Maar maak je maar geen zorgen, je hebt nog een tijdje de tijd dat alles mooi op zn plaats komt :)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.