Ga naar inhoud

bloedvat of littekenweefsel?


Gast kleintje1983

Aanbevolen berichten

Gast kleintje1983

Hallo,

29 sept. heb ik een vergroting gehad. Bij mijn controle 1 week p.o heb ik aan mijn pc gevraagd wat dat gevoel is in mijn linker borst.

Precies aan de binnenkant van mijn litteken (bijna ook zo breed) voelde ik een hardere rand die vrij elastisch voelde, ik kon hem wegdrukken. Mijn pc zei dat het een bloedvat is. Ik heb niet meer gevraagd of dit ook nog weg zal trekken.

Nu 5 weken p.o. voel ik het nog. Littekens zien er overigens van buiten supergoed uit. Ook geen abnormale pijnen gehad ( m.u.v eerste dagen nauurlijk). Maar ALS ik last krijg is het ook precies die plek aan de binnenkant van mijn litteken. (Ik twijfel of het wel een bloedvat is omdat ik de pijn herken als toen ik 12 jaar geleden een vastgekleefd longvlies had door een longontsteking. Volgens de longsarts was dat toen een kwestie van litteken weefsel)

Mijn vraag dus bondig: herkent u dit fenomeen? En zou het nog wegtrekken?

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, is het niet de onderrand van de prothese? Die voel ik nl. ook op die plek...... Doet bij mij alleen geen pijn. Wat ik wel heb, als ik mijn armen omhoog doe, is een trekkend gevoel en ik heb dan net of er een bloedvat is meegehecht..... Ik denk dat de huid nog moet oprekken 'daar'......

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.