Ga naar inhoud

guapamalaga : 28 oktober 2009 : Dr.Koeijers : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames, na lang meelezen hier op het forum. En die is nu zo mooi geworden, super gedaan!!! Wil ik ook mijn verhaal kwijt. Ik ben door het afvallen van cup D naar een zielige, en lege B gegaan. Omdat ik altijd gek ben geweest op mooie borsten, heb ik in mei besloten voor een borstvergroting te gaan. Al snel kwam ik terecht op de site van het Velthuiskliniek. Een prachtige site met veel informatie. Voor mijn consuult ben ik naar Enschede geweest. Kreeg er een goed gevoel, lieve mensen die daar werken zeg!

Afgelopen woensdag ben ik onder het mes gegaan. Wou eigenlijk al eerder posten hier op het forum, maar ging denken, wat als het niet goed gaat.... Toen wilde ik het vanmorgen doen, maar ik durfe niet, want ik moest vandaag voor controle, en was bang dat het niet goed zou zijn. Ja ja,ik ben een piekeraar, hihi... Hopelijk durf ik straks wel op enter te drukken wanneer ik mijn verhaal af heb :66:

Woensdag 28 oktober werd ik verwacht in Hilversum om 8.00 Bang om in de file te staan zijn we extra vroeg vertrokken (paps en mams gingen mee). Dus stonden we daar al om 7.15 op de parkeerplaats. Toch maar even in de auto gewacht, was anders wel erg vroeg, hihi

Om 7.30 toch maar naar binnen. Werden lief opgevangen aan de balie.

Betaling en foto's rondgemaakt. Ik kon om 8.15 mee naar achteren; schoenen en kleren in het kastje, en hoppa mee naar binnen. Een prettige sfeer, en ook hier weer zo goed begeleid door Gonne/Gonny? Ben het even kwijt.

Alles samen doorgelopen, DR.Koeijers kwam aftekenen. Kreeg er geen handtekening bij, hihi

Laatste 10 minuutjes gaan in............spannend.

8.55 mocht ik de operatiekamer in. Voelde me heel rustig, binnen mum van tijd was ik weg.....

Toen ik wakker werd zag ik op de klok 9.45. Joepie ik was er weer. Voelde me super en straalde van oor tot oor. Dr kwam ook nog langs om te vragen hoe het met me ging. Het eerste wat ik vroeg was; Wat is het geworden dokter 380cc of 430cc. Hij moest lachen en zei; De grootste! Helemaal happy dummelde ik verder. Heel even last gehad van trillende benen en klapperende mond......heel apart. volgens mij hebben ze me toen nog iets gegeven voor de rust.

10.15 een beschuitje met jam en een kopje thee met suiker, en die ging heeeel snel op, smikkel smikkel smak

10.45 naast me bed, aangekleed en al. Stukje lopen, glaasje water, en toen voorzichtig naar de lobby gegaan. Mijn lieve ouders hebben daar op me gewacht!

Met me 30 jaartjes toch maar aan vaders een handje gevraagd, vond het best eng om te lopen. In de auto en op naar huis, uurtje gereden.

Thuis eerst nog wat koekjes gegeten want ikhad reuze honger! Geslapen van 14.00 tot 15.00 Bij wakker worden voelde ik me kip lekker. Moeders is fijn gebleven die nacht en de nacht erop ook. Savonds samen gekookt, gezellie! Had me ingesteld op veel pijn de volgende ochtend... Snachts moest ik natuurlijk plassen, opstaan ging moeilijk maar het is me alleen gelukt. Nog even doorgeslapen, maar uteiendelijk om 4.00 eruit. Niet vanwege de pijn, maar vanwege de zware druk op me borst.

Smiddags met moeders boodschappen gedaan, zij tillen en ik instructies geven, hihi Die dag wel wat steken, aar het was goed te doen. De hele dag beetje tv kijken, kletsen en op het forum lezen. Wel iets posten of niet..............had ik het nu maar gedaan, domme ikke Donderdagavond lekker op tijd naar bed, maar ook nu weer vroeg wakker, op de bank verder geslapen. Moeders huisje aan kant gemaakt, en ze is toen naar huis gegaan. Ik voelde me goed, dus me huisje weer voor me alleen was ook wel lekker!

De nachten blijven kort, slaap zo'n 5 uurtjes, dan is het eruit gaan.........op de bank verder, hihi Werd zondag zelfs wakker op me rechterzij.............heel gek

Vandaag eerste controle gehad, verwijderen van plakkers. Het zag er heel goed uit, volgende week de knoopjes eruit.

Ben opgelucht, gaat goed zo, hopelijk gaat de rest van mijn herstel ook zo goed..........

Knuffel van Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Guapamalaga,

Is heel herkenbaar om wel/niet/wel/niet te schrijven blush.gif Ik ben ook iemand die meer leest dan reageert, terwijl ik wel zoveel mogelijk probeer (mee) te lezen en mee te leven met de dames.

Ik hoop voor je dat alles gestaag gaat en je niet veel last zal gaan ondervinden, maar dat hoop ik voor een ieder hier 141.gif Fijn dat je moeder twee nachten bij je gebleven is en je hoeft je niet klein te voelen dat je bij je vader aan het handje wilde lopen. Alleen maar fijn dat je ouders zo met je meeleven., je leest ook weleens anders.

Veel sterkte toegewenst voor de komende weken en je weet het niet teveel en te snel iets willen doen tongue.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat 71,

Ik wou mijn oude cupmaat terug, hoefde echt niet groter. Oke oke, een beetje groter is nooit erg, hihi Volgens dr. Koeijers wordt het iig een D cup, misschien wel groter, zal moeten afwachten wat het wordt. Ben immers pas 5 dagen verder...

Kan ook niet wachten om nieuwe bh's te kopen, gna gna. Maar goed, het zal met de dag mooier worden. Toch?1?!

Heb net een avatar geplaatst, nu ff kijken of de fotos ook goed gaan. Ben blij dat ik toch op enter heb gedrukt, hihi Voel me opgelucht............

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes girl,

Is een opluchting he? Dat herken ik dan weer. Het is heerlijk wanneer anderen met je mee leven. Geeft je het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Het is ook nogal niet wat. Wanneer het goed is gegaan ben je straks super happy! Ik wil dat gevoel ook heel graag terug. Voor mij is het na 3 kwart jaar veel zorgen, nu bijna realiteit.

Liefs! :116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Patries !!! Ja die bh's....zucht, dat is nog wel een tijdje wachten. Nu weet ik wel wat ik kan vragen aan de kerstman, hihi Ben dan bijna 8 weken verder, dus dan zal het wel goed kunnen.

Ben wel erg benieuwd wat mijn cupmaat uiteindelijk gaat worden............

"Geduld is een moeilijke zaak"

Xjes Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi guapamalaga,

Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt bij Dr Koeijers! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Nog 8 dagen en dan ben ik zover om door dr Koeijers geopereerd te worden in Hilversum. Dan is het ook prettig om verhalen van mensen te lezen die door hem geholpen zijn.

Veel suc 6 nog met je nieuwe boobs,

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo, spannend dan hoor voor je. Ik las al een tijdje hier mee, en ik dacht; Ik ben gewoon eerder dan haar! Vond dat ik wel moest posten, maar telkens weer twijvelen. Had ik het nu maar eerder gedaan. Iedereen is hier zo positief, en sleept je echt de laatste daagjes door.

Voor jou is het nu aftellen, en heel snel daarna begin je te tellen van; jeetje heb ik alweer een week me nieuwe boobies, hihi

Volgende week gaan bij mij de hechtingen eruit. Helemaal top, want ik begin wel steeds jeuk en kriebels te krijgen. Gisteren eerste controle, verwijderen van plakkers. De verpleegkundige kwam met een spiegel, zo kon ik meekijken. Zag er echt heel mooi uit!!

Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi guapamalaga en patries,

Ben deze week met de laatste voorbereidingen bezig:huisje aan kant en nog wat laatste dingen aan het kopen.Moet tot 10 nov werken en helaas worden er steeds meer mensen ziek op het werk. Nu hoop ik toch echt niet ziek (griep) te worden! BRRRR moet er niet aan denken om op het laatste moment af te zeggen ivm de griep.

@guapamalaga:wat fijn dat het resultaat tot nu toe mooi geworden is, goed voor mij om te horen dat hij goed werk levert,hihihi.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo,

nu gaat t voor jou toch ook echt gebeuren. Ik had ook zoveel mogelijk in me huisje gedaan. Wasje, boodschappen, kattebak verschonen, prullenbak legen, alles aan kant. Ben van dag precies een week verder. Sinds gisteren voel ik dat me borsten willen gaan indalen, ik voel de "zwaartekracht" zeg maar. Moeilijk uit te leggen. Het is niet echt pijnlijk, maar een vreemd gevoel.

Kan nu al kleine dingetjes doen in huis, beetje aanrommelen in de keuken voor t avondeten, hihi

Gelukkig komt moeders morgen stofzuigen, dweilen, bed verschonen, prullenbak legen, en de zware boodschappen doen. Echt zo fijn!!!

Nog eventjes en dan is het showtime voor je.Gaat helemaal super worden!!!

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor t eerst de stad ingegaan met moeders. Nieuwe zwarte laarzen gekocht. Was wel ff stuntelen; me moeder moest helpen met ze aan en uit doen. Na wat gezucht, gesteun, kijken in de spiegel, heb ik eindelijk de laarzen die ik wilde. Dan met moeders mee naar de kapper. Ikke naast haar in de stoel saampjes kletsen...

Merkte dat ik toch wel moe begon te worden, want normaal doe ik wel een middagslaapje. Slaap snachts namelijk kort, wordt dan wakker met druk op me borst...

Zit de laatste dagen soms wel om 04.00 achter de laptop, hihi Slaap dan meestal wel nog een uurtje op de bank. Ligt toch best wel lekker, maar om nou savonds niet me bedje in te kruipen, das niet wat.

Zal beetje bij beetje vast beter gaan. Over dag op de bank lukt het me zelfs om op me zij te slapen, wel omringt met zachte kussens.

Maandag is me tweede controle in Enschede, knoopjes verwijderen. Fijn!!! Krijg namelijk wel steeds meer kriebels daar.

Waar ik savonds nog steeds aan moet wennen is, met bh aan slapen. Het liefst doe ik hem uit........nog 5 weekies!

Ook lijkt me heerlijk om weer op me buik te slapen.... geduld geduld geduld.

Vanavond wat topjes aangetrokken die in de kast lagen, Jeetje Wauwie die zijn opeens wel heel mooi gevuld :rolleyes:

Kan niet wachten tot ik een "gewoone" bh aan mag. Staat zo gek met een sport bh die er boven uitsteekt, haha

Xjes Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey guapamalaga,

Wel even fijn hé dat shoppen en even lekker naar de kapper,hihihi

Ik heb er ook erg zin in hoor om na de BV te shoppen en kleding te passen, wat zal het allemaal anders staan die kleding.

Vandaag ook te horen gekregen hoelaat ik geopereerd ga worden om 11:00. De BV komt nu steeds dichterbij!

De zenuwen vallen over het algemeen nu erg mee, ben erg benieuwd hoe ik de laatste dagen door ga komen.

Alvast suc6 voor maandag, hoop dat de controle goed verloopt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shoppen was idd heerlijk om te doen, maar wel erg vermoeiend. Kleding wil ik later pas gaan doen, wanneeer het omkleden iets gemakkelijker gaat, hihi.

11.00 mooie tijd toch? Kom je van ver dan? Ik moest er zelf om 08.00 zijn, 09.00 ok, en om 11.30 liep ik al met me ouders terug naar de auto. Zo ff een paar boobys gehaald, haha

Ik was zelf helemaal niet zo zenuwachtig,, normaal wordt ik dat in de auto wanneer ik ergens heen ga. Ook in de kliniek niet, daar ging het allemaal zo snel !!

Je zult het zelf wel merken, daar zijn alle mensen zo lief. Ze leggen alles goed uit, hoe en wat er gaat gebeuren, gewoon lekker relax was ik.

Over een weekje zit je achter je pc met nieuwe boobys!!!

Knuffel Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey guapamalaga,

Ja logisch ook dat het shoppen vermoeiend is, je bent ook nog niet zo lang geleden geopereerd.

11u is een mooie tijd en om 10 aanwezig zijn ook. Het is voor ons meer dan 1,5u rijden en we verblijven dan na de operatie ook in een hotel vlakbij. Dat hotel heeft de Velthuis Kliniek geregeld.

En jee wat was je al snel uit de kliniek zeg?Maar 1,5 bijkomen...dat stukje herstel (om kliniek te mogen verlaten) heb je dan snel gedaan zeg.

Inmiddels heb ik de zenuwen wel weer, hoop dat het alleen vandaag is en morgen weer wat beter gaat :wacko:

Ik hoop ook echt ,dat mocht ik er woensdag als een stresskip bij lopen ze me wat kunnen kalmeren/afleiden.

Ik zie zo tegen de narcose op en ook hoe je dan bijkom t uit de narcose, bang dat ik heel stomme dingen ga zeggen ofzo. :blush:

Jaaah!Volgende week zit ik idd achter de pc met mn nieuwe boobies, jee ik kan het me nog helemaal niet voorstellen. Het is nog wat onwerkelijk.

:71: liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is idd snel gegaan bij mij, maar vond het niet vervelend. Het ging gewoon goed gelukkig. Voor jou is het wel lekker om daar te blijven in te hotel. Voor mij was het een uurtje rijden. Vond dat wel een beetje eng....

Ik was ook bang dat ik me zou gaan aanstellen na de narcose. Had al tegen de verpleegster gezegd; als ik loop te piepen, dan zeg je maar dat ik het zelf wilde, hihi

Ik vond de eerste stappen zetten na de operatie zo eng, was bang om flauw te vallen, en dat terwijl ik niet duizelig was ofzo. De verpleegster zei toen tegen me; Weet je nog wat ik tegen je moest zeggen, hihi

O'ja dacht ik toen! Ze zetten je echt niet met beide benen op de grond, als ze het idee hebben dat je het niet aankan hoor!

No worrys, gaat helemaal goed komen met jou, zeker weten. Vandaag voor het eerst momenten gehad dat ik gewoon ff niet dacht aan me nieuwe borsten. Voor mijn gevoel horen ze er gewoon, en ik ben er zo blij mee.

Knuffel Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, vandaag voor het eerst een stukje wezen fietsen. Het was zo mooi weer, wel beetje frisjes. Maar nu ik nog zeveel thuis zit, is niets fijner dan even het huis uit te gaan. Autorijden zal voorlopig nog even moeten wachten, en heb het wel een beetje gehad om maar hier in de buurt rond te lopen. Fietsen was dus heerlijk !!!

Morgen tweede controle, knoopjes verwijderen. Hoe gaat dat eigenlijk? Gaat dat snel? Doet het zeer, of valt het mee?

Groetjes Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, vandaag voor het eerst een stukje wezen fietsen. Het was zo mooi weer, wel beetje frisjes. Maar nu ik nog zeveel thuis zit, is niets fijner dan even het huis uit te gaan. Autorijden zal voorlopig nog even moeten wachten, en heb het wel een beetje gehad om maar hier in de buurt rond te lopen. Fietsen was dus heerlijk !!!

Morgen tweede controle, knoopjes verwijderen. Hoe gaat dat eigenlijk? Gaat dat snel? Doet het zeer, of valt het mee?

Groetjes Guapamalaga :119:

Hey meis,

Valt echt heel erg mee hoor, ze worden gewoon doorgeknipt, links voelde ik helemaal niks, rechts wel maar datkwam door een onsteking aan de wond.

Dus no worries hihihi komt helemaal goed!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje 0123, wist je toen al dat je een ontstekking had? Hoe gaat het nu met je dan? Voor je operatie was ik totaal niet zenuwachtig...het zijn bij mij juist de kleine dingen; eerste controle, plakkers verwijderen en nu morgen de knoopjes...Ja, ik weet het, ik ben een gekkie wat dat soort dingen, hihi

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beertje 0123, wist je toen al dat je een ontstekking had? Hoe gaat het nu met je dan? Voor je operatie was ik totaal niet zenuwachtig...het zijn bij mij juist de kleine dingen; eerste controle, plakkers verwijderen en nu morgen de knoopjes...Ja, ik weet het, ik ben een gekkie wat dat soort dingen, hihi

X Guapamalaga :119:

Welnee... heb het nog steeds af en toe hoor, al zijn ze nu wel helemaal eigen :141:

Ik wist het toen niet zeker, maar ik vermoeden het wel, geloof me als het zo is dan voel je het wel.

Maar wat ik je als tip wil mee geven en eigelijk iedereen die een bv heeft gedaan, als je onder de douch vandaan komt even met een fohn je litekens droog maken, en dan pas je litteken creme of olie smeren.

Zo kan er geen vocht achter blijven en is de kans op een onsteking kleiner..

Ik doe het eigenlijk nog steeds, dan weet ik in iedergeval zeker dat het goed droog is.

Succes morgen meis, maar het valt echt mee!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai! Gefeliciteerd nog met je bv! Ik geloof dat wij dezelfde protheses gaan krijgen. Of nou ja, jij hebt ze dan al en ik krijg ze donderdag, haha. Heb je toevallig ook voor en na foto's? Ben ik wel heel benieuwd naar! Van welke cup naar welke cup ben je nu gegaan met die 430 cc?

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn de knoopjes verwijdert. Het stelde niets voor.........heb ik me daar nu zo druk om zitten maken. Heb nog kunnen kijken naar me litteken, en moet eerlijk zeggen dat ik het litteken wel een beetje vond tegenvallen. Mag nu gaan smeren met littekencreme. Welke zou ik het best kunnen gebruiken. Wil morgen meteen gaan halen. Vanaf volgende week mag ik me borsten masseren, en daar kijk ik wel naar uit. Lijkt me heerlijk, hihi !! Daar kon ik gewoon een vette creme of babyolie voor gebruiken.

Mijn eind controle heb ik op 8 februarie. Ben heel benieuwd hoe ze er dan uit zullen zien !!! Nog eventjes guduld dus. Ben wel opgelucht nu het zo goed gaat.

Liefs Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, maandag zijn mijn knoopjes verwijderd. Zag er een beetje tegenop, want ik was bang dat ze heel vast zouden zitten. Maar jeetje het was soconde werk, haha

Voor ik boe of bah kon zeggen was het al gedaan!!!

Mocht beginnen met smeren met litekencreme. Gisteren en vandaag voor het eerst zonder bh onder de douche gestaan, jeetje dat was spannend en eng. Ben zo'n type die gemakkelijk een half uur lekker onder de douche kan blijven staan, maar das nu wel anders. Alles gauw gauw, voorzichtig afdrogen, kost ook je krachten zeg.

In me badjas nog eventjes met de haardroger onder me borsten langs om goed droog te zijn. Iemand hier op het forum had die tip gegeven, weet niet meer wie. Het is zeker een uitkomst. De eerste keer smeren was best gek en eng.

Kan niet voorstellen dat het alweer twee weken gelden is....... Ze worden met de dag mooier, al zeg ik het zelf, hihi

Vanmorgen op de fiets voor het eerst weer naar de sportschool. Heb 45 min op de loopband gestaan, lekker looptempo. Voelde goed, en was blij dat ik weer iets kon en mocht gaan doen...

Liefs Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.