Ga naar inhoud

Voor de spier?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik heb bij een consult te horen gekregen dat mijn protheses voor de spier kunnen. Mijn huidige borsten kun je zien in mijn galerij.

Wat ik me afvraag is hoe zoiets na het plaatsen van de protheses voor de spier uit ziet? Ik heb hier vele voor en na foto's gezien maar allemaal dual-plane of achter de spier.

Heeft iemand foto's die ik kan inzien van voor en na met de plaatsing voor de spier?

groetjes,

ienieminiemuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Dank je wel, waardeer ik enorm! Was even uitzoeken hoe het precies zat met je wissel (heb het verhaal achteraf pas gelezen), maar het resultaat is echt prachtig. Bij mijn lichaam hoeven ze niet zo groot, maar de vorm die je nu hebt is echt prachtig!

Groetjes ienieminiemuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen zie ik door de bomen het bos niet meer... Er is zoveel informatie te vinden op zoveel sites van zoveel klinieken... :huh:

Ik was aan het kijken bij de Global Care Clinic in Zolder, dr. Nelissen, omdat ik over zowel de kliniek als de dokter veel goede berichten lees hier. Nu zie ik echter een prijsverschil van 1000 euro tussen anatomisch Eurosilicone en anatomisch McGhan Style 510. Weet iemand hoe er zoveel verschil in kan zitten? Heeft dit ook te maken met een kwaliteitsverschil of heeft dit andere oorzaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet precies, maar weet wel dat McGhan 510 een dunnere rand heeft van boven waardoor je hem minder ziet zitten. Dat word oa gebruikt bij weinig eigen borstweefsel.

Verder is McGhan ook in Amerika getest en goedgekeurd, weet die benaming daarvoor ff niet meer.

Hoop dat je er wat aan hebt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder is McGhan ook in Amerika getest en goedgekeurd, weet die benaming daarvoor ff niet meer.

Hoop dat je er wat aan hebt x

FDA goedgekeurd bedoel je :35:

Ik denk dat het idd met kwaliteitsverschil te maken heeft, althans...

Die MCGhan is idd goedgekeurd door de FDA, en de eurosilicone niet....

Zet 2 paar laarzen naast elkaar, de ene heeft een plaatje met "ugg" erachterop, en de ander niet.... dan weet jij wel voor welk paar laarzen je meer betaald.

Of er daadwerkelijk verschil in kwaliteit is, en in hoeverre : geen flauw idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.