Ga naar inhoud

Noélanie: 30 maart 2013: Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey, ik heb net mijn bv gehad bij Dr. Plovier.. Ik had al vele reacties hier gelezen maar heb zelf 360 cc gekregen onder de spier en op het eerste zicht ziet r allemaal goed uit :-)
Al het personeel is daar heel vriendelijk en zoals eerder vermeld door andere topics probeert iedereen je daar heel op je gemak te stellen. ik had een heel lieve spaanse verpleegster die me na de operatie vertelde datk een hele taaie was. Verder kwam dokter Plovier vertellen dat alles heel goed verlopen was en dat het heel mooi resultaat heeft. nu zijn we 2 dage verder en pijn valt heel goed mee.
Ik heb net even de bh uitgetrokke om een eerste zicht te hebben. Alles blijkt goed alleen aan de bovenkant nog zeer gezwollen denk ik want zit heel dik daar en staan hoog op de borstkas en vind ik nu nog niet zo mooi. Dus ik hoop dat ze ng wat zakken en zwelling afneemt.

Verder ben ik tevreden en hoop een schitterend resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, ik las je verslag en het klinkt bekend in de oren :-) ik heb ook al naar je foto's gekeken en komt r ook bijna op hetzelfde neer alleen staan ze bij mij nog iets hoger op de borstkas.. Daar maak k mij lichtelijk zorgen over, hoop echt dat t ng afneemt, dat het mooi valt en natuurlijke vorm geeft. Want nu van de zijkant bekeken staat het ng te dik vanboven in vergelijking met de vorm van de volledige borst. Maar ik panikeer waarschijnlijk al veel te rap, ben nog maar 30 maart (zaterdag) geopereerd geweest.

Ik hoop vanavond ook een langere nachtrust te vinden :P verder heb ik vandaag een goede dag gehad met weinig pijn dus dat kan alleen maar beteren! Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom op het forum, en gefeliciteerd met je nieuwe borsten.

Ik zal je titel even aanpassen, zodat je (net als de rest die geopereerd is, of wordt) bij de operatieverslagen staat :35:

Dat je borst zo hoog zit, en dat er een bult op ligt is zekerrrr bij Plovier een heel normaal iets. Die dikke bult is je borstspier en die gaat de komende weken weer slinken en zal de vorm mooier en natuurlijker worden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.