Ga naar inhoud

hallo allemaal


sjennytjuh

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben Sjennytjuh en ik overweeg al een tijdje een borstvergroting.

ik heb besloten om het te doen,maar eind dit jaar.

Ik wil zoveel mogelijk informatie krijgen voordat ik er aan begin.

Ik heb nu een 80B cup en wil graag naar een E.

Er zijn zoveel vragen die door mijn hoofd gaan.

zoals moet ik de prothese van onder de borst laten inbrengen of kiest een arts daarvoor?

Mijn enigste angst is dat het niet goed gedaan word,de operatie.

Ik hoop dat ik hier mijn antwoorden kan vinden bij jullie.

Ik hoop op jullie hulp.

alvast bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Een ding hebben we allemaal gemeen: we willen dat het goed gedaan wordt :) Echter, we kiezen allemaal voor verschillende pc's en het blijkt zo te zijn dat er veel goede pc's rondlopen.

Helaas lopen er ook wat prutsers rond.. Om erachter te komen wie goed zijn en wie niet, is veel lezen hier op het forum een goede start.

Zelf ben ik bij Dr. Demeyere (Artemedis Gent), geweest en ben er zeer tevreden over. Net als vele anderen met mij.....

Maar jij zult voor jezelf een keuze moeten maken... Er zijn er zoveel die goed zijn.....

HOe de prothese ingebracht wordt, hangt meestal af van de pc, echter, de meeste pc's brengen de prothese in via de borstplooi. Dat litteken zie je na een half jaar tot jaar bijna niet meer namelijk en op die manier kan de pc het beste kijken wat hij doet.

Of je voor of achter de spier krijgt, dat is afhankelijk van twee dingen:

1. de voorkeur van opereren van de pc

2. de hoeveelheid eigen weefsel die je hebt..

Ik vind zelf nummer 2 veel belangrijker, want waarom zou je een spier los laten maken als het ook voor de spier kan... Ook met sporten evt. is het fijner om je prohtesen voor de spier te hebben. MAARR, dan moet je wel genoeg weefsel hebben.

Let goed op bij de keuze van een pc, wat voor voorkeur ze hebben. Stel dat je graag voor de spier wilt, dan hoef je niet bij een pc op consult te gaan die eigenlijk alleen maar achter de spier plaatst, toch?

Maar dat zul je wel tegenkomen als je veel leest... Daarbij weet ik ook niet hoe ver je wilt rijden om naar je pc te gaan. Voor sommigen is dit ook een belangrijk punt :)

Hoe groot je kunt gaan, is afhankelijk van de rekbaarheid van je huid, en de breedte van je eigen borst. Ook hierin verschilt het van pc tot pc.. De een neemt minder risico dan de ander :)

Staar je niet blind op aantallen cc!! Een anatomische prothese met 300 cc kan een grotere cupmaat geven dan een ronde met 300 cc. En zo heb je ook nog verschil tussen medium, high en extra high profile. Simpel zeggen: ik krijg 400 cc en krijg dan die en die cupmaat is helaas niet mogelijk ;)

Dus, voor jou nog veel uitzoekwerk, of gewoon eens op een consult gaan, zodat je weet wat je volgende stap wordt :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.