Ga naar inhoud

Financiering


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik wil heel graag (snel) een borstvergroting, maar kn het gewoon niet zo snel bij elkaar krijgen.

Weten jullie of er betaalmogelijkheden zijn en hoe dat werkt?

Hoe hebben jullie het bij elkaar gekregen?

Groetjes,

ienieminiemuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, via myfreeimplants.com kan je het doen, maar dan hangt het ervan af hoeveel je er voorover hebt :)

Als je niet naakt gaat, kan het wel even duren, als je niet vies bent van naakt en kan het supersnel gaan.

En je moet er echt veel tijd op doorbrengen.

Ik heb een persoonlijke lening genomen. Ik betaal nu 113euro per maand voor 30maanden, maar ik heb mijn boobs al ipv er nog 30maand voor te moeten sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb een creditcard genomen bij mijn eigen bank. Aangezien ik een vast inkomen heb mocht ik 1 hebben van een best hoog bedrag. Ik betaal nu steeds netjes elke maand 10% van het resterende bedrag dat nog open staat op de creditcard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ik ga een gedeelte van onze spaarrekening halen en een ander( groter gedeelte haha) lenen bij m'n bank via een doorlopend krediet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Mijn ouders hebben het betaald en ik betaal iedere maand een deel terug. Maar ik weet dat niet iedereen die mogelijkheid heeft.

Ik weet wel dat ze bij sommige klinieken een financieringsplan hebben.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo van het lenen,maar je kunt vd bank is helaas wel met rente of van familielid lenen. Is vaak zonder rente.

Ik heb zelf gewoon gespaard wat extra uurtjes gewerkt en in 3 mnd had ik het bij elkaar.

Idd myfreeimplants lees ik hier meer,maar je moet idd wel naakt en verder gaan wil je snel geld verdienen.

Heb op de site gekeken maar ik vond niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het te danken aan een lieve vriend die al redelijk lang een stabiele job met mooi inkomen heeft en die me doodgraag ziet. Maar ik ga het hem wel terugbetalen eens ik eindelijk een job heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via praktijk Gabriels geopereerd werken geloof ik ook met een financierings plan iets!?

Ik zelf had 2000 gespaard (en ga dus dit jaar niet meer op vakantie hahaaa) en 600 van mn ouders geleend die ik elke maand 100 euro terug betaal!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.