Ga naar inhoud

killerboobie : 30 mei 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben silvana! Ik ben 28 jaar en moeder van twee kindjes. Ik ben 1.60 en weeg 48 kilo. Ik was al enige tijd aan het meelezen omdat ik natuurlijk een borstvergroting wil.

Mede dankzij dit forum heb ik mijn chirurg gevonden. Dr. Plovier.

Ik word 30 mei geopereerd en ik ben nu super zenuwachtig ik wil het zo graag! Als het goed is komt er 400 cc aan de ene kant en 450 cc aan de ander kant zodat mijn borsten weer symmetrisch zijn.

Ik heb twee zwangerschappen gehad heel kort na elkaar daardoor is er een heel groot verschil in mijn borsten gekomen ik heb aan de ene kant AA en aan de andere C. Het verschil is medisch 1,5 cupmaat.

Ik hoop hier ook een hoop informatie te krijgen en ervaringsverhalen te lezen.

Groetjes Silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Best Boobie,

Thanks!!

Ik zou graag ook van de ladies hier die al geopereerd zijn door dr. plovier hun ervaringen weten.

Ik ben al een halfjaar bezig met de voorbereidingen en in eerste instantie was het de bedoeling dat ik door bronckaers geopeerd zou worden maar die heeft op het moment een hele lange wachttijd vandaar dat ik voor een andere dokter heb gekozen. Maar aan de fotos te zien van sommige vrouwen die bij hem zijn geweest heb ik de beste keuze gemaakt! ben zo zenuwachtig nu en het duurt nog zo lang voor mijn gevoel ben blij als het zover is en ik eindelijk weer eens een bikini aankan ! zijn er hier toevalig ook vrouwen die ook zo enorm verschil hebben tussen hun borsten?

Groetjes silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, een naamgenootje! ik word 5 dagen voor jou geopereerd, ook bij Plovier!
Spannend he, ik wil het ook zooo graag dat ik echt niet meer kan wachten.

Maar die paar weken zijn gelukkig ook zo om. Veel succes alvast met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sylvana,

Das zeker leuk eeen naamgenoot die bij dezelfde dokter geopereerd wordt!! Ohh ik zit zo in spanning kan niet meer wachten! hihi Ik ben er nu al zo lang mee bezig, iedere x twijfelen welke bv waar nl, belgie ben blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en ik zie hier zo mooie fotos van borsten die gemaakt zijn door dr. plovier. Hoeveel cc heb jij gekozen?? ik ben er nog niet helemaal over uit, ik wil ongeveer de borsten zoals op mijn afbeelding, maar ik wil niet te groot heb maar een slank figuurtje, maar ik wil ook weer niet te klein ! ik denk aan de 400 cc medium profile ronde prothese .

Groetjes silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Silvana!

Ik ben er ook al zooo lang mee bezig, kan ook echt niet meer wachten!! Toch komen soms de twijfels nog weer omhoog, raar want ik wil het toch zo graag! Misschien een beetje bang voor alles denk ik haha.. Vooral de narcose, brr...

Plovier vertelde mij dat het rond de 500 cc wordt. Maar tijdens de operatie gaat hij alles precies uitmeten en kijken wat past en mooi staat. Ik ga wel foto's meenemen en wil denk ik ook afspreken dat hij niet meer dan 550 cc plaatst. Maar ik ben dan ook een stuk langer dan jou, Ik ben 1,83 en 67 kilo. Ik ben ook slank, maar vanwege mijn lengte is die 500 cc ook wel mooi denk ik. Meer in verhouding!

Ik ga je volgen hoor, ben heel benieuwd! Woon je ook in NL?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey naamgenootje!!

Ik heb precies hetzelfde ik begin nu het vast staat ook te twijfelen ben ook heel bang voor de narcose, ben namelijk nog nooit geopereerd pfff hihih de pijn heb ik er helemaal voor over mijn borsten zijn zo lelijk geworden na mijn laatste zwangerschap. Ik had altijd een mooie c en nu heb ik ik hangende c aan de ene kant en mini versie hangende A, zo verschrikkelijk lelijk! Ik wil ook absoluut niet te groot maar ook zeker niet te klein je hoort zo vaak dat ze terug gaan omdat ze het toch te klein vinden. Ik denk ook wel dat 500 mooi is bij jou omdat je idd langer bent ik ben maar een kleintje hahahh van 160. Ik woon ook in nl in brabant. Ik had bij sillis gezien die was pas geopeerd door dr. plovier en het ziet er echt heel mooi uit, ik denk echt dat we een hele goede dokter hebbe uitgekozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah ben ik niet de enige haha! Kunnen we lekker zenuwachtig zijn tot aan de 25ste.. De pijn moeten we er maar voor over hebben. Kan me voorstellen dat jij het ook heel graag wil! Ik met mijn mini A kan ook niet wachten haha!

Ja ik heb Sillis ook een beetje gevolgd, ziet er echt supperrrrr mooi uit, ik heb veel vertrouwen in Plovier. Ben ook wel bang voor de pijn hoor, heb het er wel graag voor over maar toch haha! Hoelang ben je vrij na de operatie? En heb je al mooie foto's gevonden? Je profielfoto is inderdaad een super mooi voorbeeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd ohhh het duurt nog zo lang!! hihi. Ik heb ook heel veel vertrouwen in hem! alle fotos die ik heb gezien van borsten die hij gemaakt heeft zijn mooi. Ik ben ook echt bang, maar ik wil het zo graag en ach ja we weten allemaal dat wie mooi wil zijn pijn moet lijden ;) hahahha

Ik heb al heel veel fotos gezien en ik weet ook precies wat ik wil, ben nog niet helemaal over het aantal cc uit, ik ben aan het twijfelen tussen 400, en 450 . Ik ben maar een weekje vrij maar ik zit op kantoor achter een computer en ik denk dat als het lukt na drie dagen dat ik een beetje thuis werk anders loop ik nadien achter en daar kan ik niet tegen hihih.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

De operatie is super goed gegaan! Ik heb me echt onnodig druk gemaakt hihih. Ik werd wakker en moest gelijk plassen, daarna heb ik cola gedronken en mocht ik al na huis ! Ze stonde er versteld van dat ik zo snel opknapte, ik voelde me ook echt super relaxed. Dr. plovier en zijn team zijn echt super, ik werd als een prinsses behandeld, ben lekker wakker geworden met een geurtje en had nie echt veel pijn, de volgende dag viel ook wel mee, het is gewoon net of er een olifant op je ligt hahahha, vanmiddag heb ik me borsten voor het eerst gezien en ik kon wel huilen van blijdschap zo prachtig zijn ze, hij heeft echt uitstekend werk verricht ik had een heel groot verschil in mijn borsten en daar zie je helemaal niks meer van !! Nu na ht douchen doet het wel iets zeerder, weet niet of ik de bh mischien niet goed heb maar mijn lijkt dat je die niet echt verkeerd aan kan doen.

Groetjes silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan! En je hebt ze, jeeeej! Ben heel erg benieuwd naar je foto's:D.

Hoe is het met de pijn? Lekker rustig aan doen en goed je medicatie innemen. Zorg dat de band boven je borsten hoog en vrij strak zit, dan zit hij goed!

Ik wens je een super herstel, en daarna lekker genieten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ik ben zo blij, blijf maar kijken en voelen hihih eindelijk mooie borsten. Met de pijn gaat het redelijk , de medicijnen werken heel goed gelukkig hahah. Alleen als ik gelegen heb en omhoog moet dat doet effe zeer maar voor de rest valt het me echt heel erg mee. Bedankt voor de tip met bh hihi het is allemaal nog erg wennen! Jouw borsten zijn ook heel erg mooi, zie dat je op een E/ F uitkomt , Super zeg ohh ik kan nie wachten om mooie bikinis te kopen hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey , hier een kleine update van mijn :D

Het is nu twee weken na mijn operatie. En ik voel me geweldig hiih, ik ben er zo ontzettend blij mee, mijn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen, ik kan ook echt niet wachten tot dat ik lekker mooie bikini en bhs kan gaan kopen!!.

Ik heb vrijwel geen pijn gehad. De 1 en 2e dag had ik volgens mijn nog redelijk veel morfine in mijn lijf zitten hihih ik was een beetje van de kaart volgens mij! De 3e en 4 e dag waren voor mijn gevoel het pijnlijkst maar nog viel het goed te doen dankzij de medicatie die ik meegekregen had. De 5e dag heb ik zelfs geen medicatie meer gebruikt aleen snachts bij het slapen want dat was het enigste wat effe rot was. Het enigste wat mij heel erg tegenviel is dat ik nu pas merk hoeveel ik mijn dochter oppak en dat nu gewoon niet kan. Maar nog twee weekjes en dan mag ik mijn prinsesje gewoon weer oppakken gelukkig.

Mijn borsten zijn nu apart van elkaar aan het genezen en de linkerborst voorheen de grootse is nu ook nog een stukje groter als de rechterborst., Dr. plovier zegt dat ik geduld moet hebben en dat het helemaal goed gaat komen! dus ik moet gewoon effe afwachten hahah ;) Ze hebben gisteren de hechting eruit gehaald van mijn linkerborst, en afgelopen maandag al van mijn rechterborst. Ik kreeg alleen maar complimenten van de assistente van de huisarts, ze vond mijn borsten prachtig en de hechting ziet er heeel mooi uit, ze vroeg al waar ik was geweest! Dat is echt fijn om te horen. Ik was zo bang dat er iets verkeerd zou gaan daarom heb ik ook echt een halfjaar op internet zitten zoeken naar een goede dokter en ik ben super gelukkig dat ik dr. Plovier heb uitgekozen.

Nog twee weekjes en dan mogen we op nacontrole.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.