Ga naar inhoud

Eerste consult gehad


kimm

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben kim en 25 jaar.

Na 2 zwangerschappen heb ik na een tijd twijfelen er toch voor gekozen om een borstvergroting aan te gaan.

In mn zwangerschap ben ik van cup b naar een dubbel d gegaan.

Nu ben ik weer terug naar een b met vel van DD :106:

Hoop jullie nog tegen te komen op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimm,

Ik herken je verhaal goed alleen dan met 1 zwangerschap ik heb aantal weken geleden me borsten laten doen. tot de dag van vandaag nog steeds heel erg happy mee..

voor de zwangerschap had ik altijd d na de zwangerschap had ik een a en het zag er uit als 2 theezakjes. resultaat nu een F cup hihih.

Hier op de forum kan je van alles vinden en veel ook lezen over vrouwen die na de zwangerschap hun borsten hebben gedaan.

Heel veel succes.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad en keek hier echt naar uit.

Na 2 zwangerschappen was er echt niets meer over van mijn borsten en zijn ze heel erg gaan hangen.

In mijn zwangerschappen ben ik van een b cup naar een dd gegaan en weer terug naar een b met alle gevolgen van dien.

Tijdens het consult kwam er eigenlijk heel veel tegelijk op me af.

Had gehoopt dat een borstvergroting voldoende zou zijn om mn borsten mooi te kunnen vullen maar dat is helaas niet het geval.

De pc zei dat een lift toch wel noodzakelijk is om een mooi resultaat te krijgen.

Het wordt een mini lift zoals ze dat noemen, hij verplaatst mijn tepel dus omhoog en haalt daarbij ook een stukje huid weg.

Ook mijn tepel zal iets kleiner gemaakt worden aangezien deze ook groter zijn geworden in mijn zwangerschap.

Ik heb een aantal foto`s op internet gezien van borstliften maar vind dat je aan de tepel toch altijd kunt zien dat daar iets mee is gebeurd.

Persoonlijk vind ik dit echt niet mooi en daarom baal ik ook enorm dat ik een lift moet ondergaan.

Ze willen er nu 360 cc in gaan doen en dat zou dan uit komen zo rond de C als ik het goed heb.

Ik ben nu een beetje aan het twijfelen. Aan de ene kant denk het kan er alleen op vooruit gaan maar toch staat die lift me heel erg tegen.

Groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Happy,

Bedankt voor je berichtje.

Zal even op het forum rondneuzen of ik de onderwerpen kan vinden.

Mn borsten hebben het zwaar te voorduren gehad met die zwangerschappen.

Vandaag een eerste consult gehad en te horen gekregen dat ik een lift moet om een mooi resultaat te krijgen.

Echt een domper!

Ben blij voor je dat je zo gelukkig bent met je nieuwe borsten. Kan ik me heel goed voorstellen!

Geniet er lekker van

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik zie nu dat je twee topics hebt,en zal ze even samenvoegen. Dan hoef je er maar 1 bij te houden..

Dat is wel balen idd, als je voor een bv wilt gaan en dan een lift nodig blijkt te hebben... Ben je ook al bij anderen op consult geweest? Soms heeft de ene pc een andere mening dan de andere...

Bij wie ben je op consult geweest??

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij 1 pc op consult geweest.

Bij dr Niessen in Amsterdam.

Had een aantal dingen over hem gelezen en hij sprak me heel erg aan.

Heb er ook wel vertrouwen in dat hij weet waar hij over praat.

Toch is de teleurstelling er een beetje.

Ik ben bang dat er niet veel meer op zit dan een lift te ondergaan of voor een hele grote cup te gaan :46:

Alleen ben ik zelf vrij dun en 1,73 en 58 kilo.

Ik kreeg ook pas protheses en vond het moeilijk om daar mee te zien hoeveel cc ik er nu echt in wil.

Denk dat ik sowieso nog eens ga passen.

Ik moest ook zeggen watvoor vorm ik wilde, meer naar voren enz. Heb gezegd dat ik niet van die ballonen wil en dat je van boven niet echt moet zien dat er duidelijk een prothese in zit.

Ik las ergens dat jij een magisch boek hebt ofzo :46:

Klopt het dat 360 cc uit komt op een c cup?

Of spelen er dan meer factoren mee, bv. in hoeverre je borsten hangen, de maat en de vorm van de prothese?

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai,

jee dat is inderdaad even balen zeg, en wat bb zegt even kijken bij andere pc..

en niet te vergeten waar jij je op je gemak voelt en zeg ja hier wil ik geholpen worden.

De pc waar je bent geweest ken ik zelf niet en haast niks over gelezen.

BB is hoe ik haar noem de moeder der boobs :1bouncingboobs: ahahahahah...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt idd af van het profile en van het merk van de prothese... En met een lift erbij is het heeeeeeeeeeeel moeilijk te bepalen.. Daar heb ik me eerlijk gezegd nog niet aan gewaagd. Het weefsel wordt dan namelijk niet opgevuld, maar er wordt ook nog wat weggehaald, dus heel moeilijk om dan een cupmaat te voorspellen :) Sorry :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, BB heeft gelijk. Ik zou toch nog maar een op een ander consult gaan. Je merk hier op het forum dat er zoveel pc's zijn, met allemaal andere ideeën en gedachten. Succes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Kimm,

Ik zou ook nog ff een ander consult plannen zodat je in ieder geval voor jezelf zeker weet dat het echt moet. Hoe is t met je tepelstand, staan ze echt heel laag? (dat is meestal een indicatie voor een lift). Gaan ze dan alleen rondom de tepel een stukje huid wegsnijden? Ik weet dat veel mensen schrikken van een lift. Ikzelf heb 2 en half jaar geleden ook een lift met vergroting gehad, als je wilt kan je foto's zien in de galerij, ik heb er vandaag nieuwe geplaatst van hoe t er nu uitziet.

Succes met je beslissing!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.