Ga naar inhoud

Even voorstellen...


Tess

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb me lid gemaakt omdat ik binnenkort een borstvergroting onder ga. Graag had ik dan ook van jullie meer gelezen over hoe alles zal verlopen! Zelf ben ik nog geen idee welke of wat ik juist ga plaatsen...

Daarom hoop ik via deze weg beetje wijzer te worden.

groetjes Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tes, welkom en heel veel lees plezier. Ik ben pas geopereerd en ben super blij met dit forum. Het heeft me veel geholpen om de juiste pc te vinden en heb prachtige nieuwe Boobies gekregen. Groetjes Corine x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tess,

Welkom op de forum.

Ik ben alweer 7 weken geleden geopereerd.. Alles is heel goed gegaan, nauwelijk pijn en meer last bij het opstaan en lopen... soort van spierpijn gevoel.

Ik ben echt eerst een tijdje op de forum hier verhalen gaan lezen en onderzoeken gedaan en uit eindelijk me besluit genomen en bij welke kliniek. ik wilde ook gewoon noet met een mond vol tanden aankomen bij de klniek en ook weten waar de arts natuurlijk het over had.

Op de forum hier kan je alles lezen en vinden, en tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds tevreden met de forum en kan eigenlijk haast niet meer zonder hihihi.

Heel veel succes met de keuze maken en veel leesplezier...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de forum hier kan je alles lezen en vinden, en tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds tevreden met de forum en kan eigenlijk haast niet meer zonder hihihi.

xxx

Ha Ha, nog een verslaafde!!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahah al sinds aug kan niet zonder hahhahahaah.

Gaat alles goed met je herstel en je boobs?

Ja gek hè, vind het zo leuk om al die verhalen te lezen en proberen beetje advies te geven en je ervaringen te delen. Met mijn boobies gaat het super. Herstel ook alleen maar positief, bijna geen pijn gehad. Moet oppassen dat ik niet teveel doe. Na twee dagen deed ik al boodschappen, na 5 dagen weer aant werk. Ik doe bijna alles weer. Zal je ff toevoegen, kun je de foto's zien. Vandaag weer nieuwe gemaakt, maar die zet ik er morgen wel op. Zit nu op me iPad en heb ff geen zin om die computer weer op te starten, daar staan de foto's op. Ga zo lekker naar bed. Als de kindjes mee willen werken morgen ff lekker uitslapen. Truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.