Ga naar inhoud

Twijfels bv


Evelientje

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik wil me dan ook even voorstellen. Ik ben Evelien, ben 23 jaar en woonachtig te België. Ik heb na ongeveer 7 jaar getwijfeld te hebben toch besloten om een borstvergroting te laten doen. Ik ben 1m67 en weeg ongeveer 55kg. En als BH-maat heb ik een 70B.

Ik ben begin februari op consultatie gegaan bij de pc. En de operatie volgt 10 april. Tijdens de consultatie hebben we besloten om 300cc toe te voegen. Ik heb de laatste tijd heel erg veel gelezen over bv'en, hier en op andere sites. Maar nu ben ik heel erg aan het twijfelen over het aantal cc's. Ik wil niet dat mijn borsten te groot gaan zijn, maar ik wil ook niet dat ze te klein gaan uitvallen en dat het daardoor misschien niet echt de moeite is om de bv te laten doen. De pc heeft ook niet gezegd op welke cup-maat ik dan zou uitkomen dus ik voel me erg onzeker nu. Ik heb wel al een andere afspraak gemaakt om nog eens te gaan passen, maar weet toch nog steeds niet goed wat ik moet doen.

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Groetjes

Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evelien

Welkom op het forum!!

Mag ik vragen bij welke pc je gaat en om welk merk prothesen het gaat? Ik wil wel eens in de catalogus voor je kijken, maar dan moet ik weten welk merk prothese je krijgt en welk profile :)

En er zijn er heel veel die onzeker zijn over de maat :) Weet je wel op welke maat je uit wilt komen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB

Ik ga bij dr Luc Bosmans in Hasselt. Maar over het merk van prothesen heeft hij mij eigenlijk niets verteld. Wel dat het ronde prothesen zijn met een ruwe wand. Maar verder weet ik er helemaal niets van. Misschien dat ik morgen nog eens even ga bellen om dit na te vragen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow hier nog een twijfelkont, ja erg moeilijk he!! ik zit ook in die fase. Maar Best-Boobie kan je super op weg helpen!

Ik ga vrijdag zelf passen aan de hand van haar tips :) Thnx!

Dus gewoon een lingeriezaak in en passen maar :)

En ik vraag zelf daarna nog een consult aan, gewoon daar nog even kijken.

Ik hou je topic in de gaten, benieuwd wat je gaat beslissen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb net gebeld, maar ik kreeg de secretaresse aan de lijn, zij wist niet goed met welk merk de pc werkt maar denkt aan eurosiliconen. Over het profile wist zij niets, en er is niemand meer op het kantoor tot vrijdag 9u en dan moet ik al bijna naar de pc, dus zal ik het vrijdag nog eens aan hem zelf vragen.

Ik ben wel vorige week eens gaan passen in een lingeriezaak, en daar vond ik een volle d-cup, zelfs eerder al een e-cup eigenlijk het mooist. En bij mijn eerste pasbeurt heb ik tegen de pc gezegd dat ik een grote c of een kleine d wou. Ik ga de pc vrijdag ook zeggen dat ik van gedacht veranderd ben en een grotere maat wil. Nu ben ik echt eens benieuwd wat de pc vrijdag gaat zeggen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.