Ga naar inhoud

Megje : 26 maart 2013 : Dr. van Tits : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven


Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal,

Ik wil om te beginnen iedereen bedanken voor alle tips verslagen en berichten die hier geplaatst worden. Ik heb hier zo enorm veel aan gehad en ik vind het super bijzonder dat iedereen zo attent naar elkaar is!!!!! Al langere tijd lees ik de berichten en tips mee en heb hier echt baat bij gehad ook tijdens de verschillende consulten!!

Na 4 consulten gehad te hebben ben ik uitgekomen bij dr van Tits! Die man heeft minstens ander half uur de tijd voor mij genomen en toen wist ik het zeker.

Volgende week dinsdag staat mijn borstvergroting gepland! Ik krijg 310cc high profile round van natrelle, dual plane geplaatst. Ik barst bijna uit elkaar van de zenuwen maar ik heb er enorm veel zin in!

Nogmaals bedankt voor alle informatie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Megje

Gefeliciteerd met je datum!! Wat ben je al lekker snel aan de beurt zeg!!

Welkom hier trouwens :)

Zo hey en een consult van anderhalf uur, dat vind je bijna nergens meer! Super!! :35:

Heel veel succes met aftellen, nog maar een paar nachtjes!

En fijn dat je zoveel aan het forum gehad hebt!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi megje,

Goeie keus dr v tits! Daar heb ik veel goede dingen

Over gehoord en gezien, ik wilde eerst ook bij deze pc

Maar omdat ik liever voor de spier heb werd mijn keuze

Toch dr de meyere.

Heel veel succes en veel plezier met je nieuwe boobs!

Gr. Mama 26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik sta nu ook echt achter mijn keuze!

Vooral omdat alles bespreekbaar was en ik alles heb kunnen zeggen hij is van een arts naar een mens gegaan en dat was voor mij zo ontzettend belangrijk! ( ben ik nog te volgen?) Heb hem de oren van zijn hoofd gevraagd zeker na alles wat ik hier gelezen heb!!! Hoop dat hij net zoveel tijd in zijn operatie steekt als in zijn consulten :) hihihi

Wanneer ga jij mama?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.