Ga naar inhoud

Borstvergroting. Na zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik weet nu niet of het in de juiste categorie staat,maar ik lees op internet verschillende dingen.

Mijn borstvergroting heb ik nu moeten afzeggen omdat ik zwanger blijk.

Nu heb ik goed gesprek gehad en omdat voorgaande keren de borstvoeding niet lukte doe ik dat nu denk ik ook niet.

Zou ik zodra m'n borsten geen melk meer lekken dat was vorige keren al heel snel over,en me borsten geslonken zijn zou ik dan na 3mnd bijvoorbeeld al weer kunnen voor een borstvergroting? Of moet ik perce 6 maand wachten? Anders kan ik het mooi achter me zwangerschapsverlof aan plakken. Dat was mijn gedachte.

Ook wel makkelijk in de wintermaanden.

Ben benieuwd wat jullie advies hierop is.

Ik weet dat er meerdere meiden op forum deze vraag hadden maar weet niet meer wie...

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik reageerde al op je status, maar het is dus waar! Je bent zwanger!! :D Gefeliciteerd!!!

Wel een heftige 'change of plans'! Hoe vind je het zelf?

Over die borstvoeding.. ik ben bang dat het toch slimmer is te wachten tot 6 maanden erna.

Niet alleen om er zeker van te zijn dat je melk dan op is, maar ook omdat je zit met een klein baby'tje na de operatie.

Lijkt me loodzwaar! Die gebroken nachten nog, het niet kunnen tillen enzo.. met 6 maanden zijn als het goed is de nachten niet meer (zo) gebroken, en ben je zelf ook wat meer bekomen van de bevalling.

Ik voelde mij de weken na de operatie even doodmoe als de weken na de bevalling. Het is dus niet iets wat je moet onderschatten.. en helemaal niet als je net bevallen bent.

Succes met alles!

Xxx Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is misschien wel waar. Hier sliepen beide kids met 4 week door. Maar ik had eigenlijk nog niet nagedacht over die andere dingen inderdaad.

Ik en m'n man zijn nu alwel aan het idee gewent hoor.

Alleen er moet gewoon best veel veranderen. Mijn plannen wbt werk,vakantie,de bv,in huis wbt verbouwing etc. Dus thja het was wel even een dikke domper toen we erachter kwamen. Sowieso omdat ik met bekkeninstabiliteit zit. Het was me afgeraden zo snel zwanger te worden en na 2 kids was het eigenlijk voor ons ook wel klaar. Natuurlijk de wens was er wel voor een 3e maar het kon gewoon niet. En nu gebeurt het toch haha.. Het had zo moeten wezen denk ik.

Heb gelukkig al wel veel hulp aangeboden gekregen van aantal mensen die ik het had vertelt. Dus dat is wel prettig ik zit nu met 2 kids ipv 1. De jongste is ook nog maar 8mnd :P

M'n kerel gaat nu als alles goed is met 20week echo wel na zkh toe en er een knup inleggen. Ik wil dit niet nog een x ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, wel jammer dat je je bv nu af moest zeggen maar ach als je beebje eris kan je t alsnog doen :) ikzelf heb 5 maand na de bevalling bv gedaan, koon gewoon werd mij verteld als je geen melk meer lekt etc, hier geen problemen mee gehad.. als t kon zou ik t ook 3 maand na de bevalling gedaan hebben alleen toen gingen we op vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ff dit onderwerp onder uit de stof halen.

inmiddels bevallen en vroeg me nu toch af of ik misschien 2mnd na bevalling de bv zou doen. Heb geen bv gegeven en mn normale cup terug. Lek niet meer en volgens mij al ongesteld. Zo ongelofelijk snel herstel. Vorige x ook maar nu nog sneller ging in de kraamweek ook al snel wbt baarmoeder die zakt etc.

wbt de kids zou dit nu ideaal zijn aangezien me man dan ook vakantie heeft.

wat raden jullie aan? Wbt de bv en consequenties evt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Ik ben ong met 9 mnd na mijn bevalling geopereerd. Ze zeggen weleens9 mnd op en 9 mnd af. Ik denk dat ik toch langer zou wachten. Je lijf moet goed herstellen van je zwangerschap en bevalling. Dat is al een hele klus. Als je dan ook nog moet herstellen van een bv lijkt me dat behoorlijk heftig. Ik ben benieuwd wat je gaat beslissen. En niet te vergeten GEFELICITEERD !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel.. :)

Advies is 6mnd ongeveer ivm je borsten, melkproductie, volume etc. Ma dat is nu bij mij niet van toepassing.

Io ben trouwens al helemaal herstelt vd bevalling. Die weken rust zou wel ten goede komen voor mn bekkenklachten hahaha...

Ma was benieuwd of er nig mensen waren die het ook snel na de bevalling hebben gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.