Ga naar inhoud

SummerBreeze : 11 maart 2013 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Zal me eens even voorstellen:

Kom uit Noord Brabant en ben 28 jaar..

Denk al een tijd aan een Borstvergroting om mijn zelfbeeld en zelfrespect wat op te krikken.

Nu stond mijn vriend hier ook achter en heeft mij wel een beetje geholpen om mij over die ene stap heen te helpen.. Ook hielp het wel dat ineens veel kennissen en vriendinnen ook een borstvergroting gingen doen of zojuist hebben gedaan..

Dus had ik vorige maand een afspraak gemaakt bij een Kliniek in Waalre.. Had toen een afspraak gehad met Plastisch Chirurg, namelijk Dr. Fresow.. Vond het een aardige vent alleen was hij niet zo spraakzaam.. Thuis gekomen heb ik hem via google opgespoord en las helaas niet zn geweldige verhalen.

Dus toen een afspraak gemaakt bij dezelfde kliniek maar dan een andere Dr, namelijk Hawinkels.. 2 vriendinnen van mij zijn ook door hem geholpen.. 2 weken erna een consult gehad bij hem en werd veel meer op mijn gemak gesteld en had een beter gevoel bij hem dus maar meteen een afspraak gemaakt voor de week erop :126:

Ja als ik iets wil dan liever gister dan vandaag.. Dus "gister" ja jullie lezen het goed, GISTER was de grote dag.. Was totaal niet zenuwachtig ! Moest om kwart over 8 binnen zijn, me omkleden, aftekenen en daar lag ik al op dat bed en maakte ze me in slaap hihi dacht even dat ik ging vliegen ..

En om half 10 lag ik al op de uitslaapkamer.. Toen ik wakker werd was ik wel even wat trillerig maar dat duurde maar een kwartiertje.. 3 kwartier was mijn vriend er gelukkig! Ben toen nog even in slaap gevallen dus toen ze kwamen om mn BH aan te doen lieten ze me even liggen pfff en wilde ng wel zo graag na huis.. Had namelijk geen Drains dus hoefde niet de dag erop terug te komen en mocht meteen een sport BH aan.. Dus wat gegeten en gedronken en even na de toilet en toen na huis.. Heb wel een schreinende soort spierpijn maar het is goed vol te houden.. Maak zelf mn broodjes klaar en pak mn drinken enzo.. Al is mn vriend wel steeds boos dat ik alles zelf wil doen..

Had zelf een 70B, De eerste Plastisch Chirurg wilde waar op consult was wilde er 350 cc in doen maar Dr Hawinkels zei dat er ook wel een 375 in paste en dat dat ook wel erg mooi zou zijn.. Hij zou 375 en 350 klaar leggen voor als de 375 niet zou passen, maar het is toch de 375cc geworden.. En geloof me ze zijn best groot nu maar ik neem aan dat dat nog wel slinkt.. :49:

Waar ik eigenlijk het meeste last van heb is van mn rug, door het op mijn rug slapen pffff.. En dan heb ik er ng maar 1 nachtje opzitten.. Maar voor de rest gaat alles TOP !! Volgende week maandag moet ik op vervolg gesprek.. Ben benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè van harte gefeliciteerd met je nieuwe Boobies. Ik ben vorige week vrijdag geopereerd en doe ook bijna alles al, maar ik heb ze wel voor de spier gekregen dat is een sneller herstel. Mag ook gewoon op me zij slapen, kan absoluut niet op me rug liggen. Veel plezier hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden..

Heb ze achter de spier..

En denk dat ik toch wel op een D uit ga komen nu..

Is nog moeilijk te zeggen, ze zijn nog gezwollen en die sportbh en Band drukt alles plat

en na beneden, ook snijd die band onder mn armen.. Het gaat wel steeds beter !

Alleen vanmorgen uit bed komen was lastig, je hebt dan steeds op je rug gelegen en

lang in dezelfde houding dus dan doet het wel even pijn..

Het is echt een soort spierpijn alleen dan wat erger hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je borsten!!

Dat is snel gegaan haha.

Ik zal even je topictitel aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan hoor je er helemaal bij!!

Een goed herstel gewenst en probeer toch een beetje rustig aan te doen (al kan zelf drinken pakken en een broodje smeren natuurlijk geen kwaad :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.