Ga naar inhoud

martelband


Aanbevolen berichten

Dames,

Ik postte een aantal dagen geleden over mijn 'hoge' borsten en dat ik zo bang ben dat ze niet 'indalen'. Nu las ik hier ineens dat er zoiets als een martelband bestaat.

Heeft iedereen die en is dat noodzakelijk om mijn borsten te laten zakken? Ik ben nu al 1 week po en heeft het dan nog zin?

Gr. Marriel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet, dus ook geen ervaring.

Maar bel eens naar je pc. Hij zal je wel kunnen zeggen of het nodig is.

Of heb je snel een consultatie? Dan kan hij het ineens ook zien of het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt aan de plastisch chirurg en zijn voorkeur.. De een die de prothesen achter de spier krijgt, krijgt hem wel, de ander niet.. Dat gaat echt puur om de pc.

En idd, soms worden ze ook gegeven bij plaatsing voor de spier, maar dat is alleen bij anatomische prothesen, om ze goed strak tegen de spier aan te laten hechten, zodat je geen rand gaat zien (bij weinig weefsel en dan bijvoorbeeld de style 510 van Natrelle)

ALs je prothesen te hoog blijven zitten, dan zou ik zeker even overleggen met je pc of je niet zo een band moet hebben. Hij is diegene die dat beslist eigenlijk...

Maar je kunt er wel op aandringen uiteraard ;)

Zie dat dit topic al wat langer geleden geschreven is.. heb het helaas gemist toen je het pas geplaatst had.

Succes!! En gewoon ff bellen naar je pc, no problem!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.