Ga naar inhoud

Weer pijn na 9,5 week po?!


Gast yvonnko

Aanbevolen berichten

Hoi,

Een vraagje of er mensen zijn die dit herkennen..

Ik ben nu ruim 9,5 week po. Vanaf het begin alleen last van mn rechterborst gehad (niet veel) maar ik snap dat dat er bij hoort. Links nergens last van gehad! Na een paar weken voelde ook rechts ook goed en pijnloos.

Nu heb ik echter sinds een paar dagen best weer een pijntje in mijn rechterboobie. Het enige wat ik anders ben gaan doen, is licht gaan sporten. Maar niet heel heftig en ook niet de borstspieren.

Ik vraag me af of mensen dit herkennen, en dit erbij kan horen bij heel het proces, of dat ik misschien toch de arts moet bellen? Het is net niet zo erg dat ik pijnstilling moet nemen, maar het is wel irritant. Alsof er constant iemand net iets te hard in mn tiet knijpt zeg maar :7:

Alvast bedankt voor jullie reactie! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, zat het net te lezen! Ik ben bij de Velthuis kliniek geopereerd en daar ook allerlei stretch oefeningen gekregen om de borstpier te rekken. Ik had die een paar dagen niet gedaan. Ik ben er nu weer mee begonnen en ik moet zeggen dat de pijn nu ook minder wordt! Ik hoop echt dat het helemaal wegtrekt want links voelt echt goed, zou fijn zijn als ze allebei zo zouden voelen!

Hoop dat het bij jou ook snel minder wordt! Sterkte.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Heb jij voor of achter de spier? Ik voor....

Mag ik van je weten wat voorn oefeningen je doet? wie weer kan ik er ook iets mee..

Nu elke tel thuis zonder bh .. da's ff killing nu... Raar na net als jij zo lang geen laat gehad te hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane, half voor, half achter de spier. En toevallig ook allebei die rechterboob! Ik heb juist wel mn sportbh dag en nacht aan. Vind het juist niet comfortabel als ze rondvliegen ;-)

Het is een beetje lastig om die oefeningen zo uit te leggen. Misschien kun je in een pb je emailadres geven, dan maak ik een foto van het formulier waar de oefening opstaat met een plaatje en dan kan ik die naar je toe mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Idd ook rechts... Ik ben ook rechtshandig.. Deze borst was eerste ook veel kleiner.. trekt nu gelijk bij!

Zou graag kopie van je krijgen.. wat fijn! :)

Stuur nu even emailadres! Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.