pearl Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Hallo Nou jaren twijfelen, een aantal maanden geleden de knoop doorgehakt!Bericht gekregen dat het 9 april zover is. Nog een maand om mij goed voor te bereiden dus.Ik hoop veel ervaringen en tips op dit forum te vinden.Gelijk een vraag: met welke sportbh voor na de operatie hebben jullie goede of juist slechte ervaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellma Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Wat fijn dat je de knoop door hebt gehakt. voor mij geld hetzelfde.Mijn borstverkleining gaat 20 maart gebeuren in het E.M.C in Bosch en Duin.Ik krijg daar een bh aangemeten dus ik kan je geen advies geven over b.h's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 ik kreeg al te horen dat ik pas na drie dagen operatie een sportbehaaan mag(vraag ik 19 maart nog eens)die mag ik gewoon gaan halen na de operatieals ik de maat ongeveer weetbest een sportbeha met voorsluitingomdat je wat beperkt zal zijn in beweging met je armensucces beiden met de operatie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Een sport bh met een voorsluiting is meestal het beste omdat je je armen dan niet te ver naar achteren hoeft te doen en je er makkelijker bijkan.Je moet er eentje vinden met goede steun en wat ook handig is een verleng stukje voor als je wat meer opgezwollen bent.Ook een extra bh is handig voor het geval eentje in de was is kan je de andere aan.Merken zijn bijv. Anita sport BH's, triumph, Fila etc....gewoon informeren bij een goede lingeriezaak.Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je er eentje aangemeten krijgt bij het ziekenhuis, je kan hiernaar bij je PC of de Poli plastisch chirurgie naar informeren.Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anma Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Jij ook veel succes! Fijn dat er n lotgenootje op dezelfde dag is, kunnen jullie samen genezen op het forum! Xx anma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 heel veel succes!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariatjuh Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Succes morgen ! Groetjes Maria . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mel94 Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Heel veel succes morgen! Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben zal jij al wakker zijn haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearl Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Hi dames alles is goed gegaan. Weinig wondvocht dus drains mochten er volgende ochtend uit en mocht ik naar huis. Wel misselijk van narcose. Eten gaat niet lekker en ook overgegeven Heb pleister die nat mogen worden dus net fijn gedouch t wat lekker maar wel inspannend is. Moet de 19de op controle komen. Al met al tot nu toe tevreden echt pijn heb ik niet meer ongemak . Ben heel benieuwd hoe het mel 94 is vergaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mel94 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Ben blij dat het goed met je gaat, Pearl!Ik heb net een verslagje in mijn topic geschreven xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 heel benieuwd hoe het bij de dokter zal verlopen voor jegroetjes x x Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearl Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 controle afspraak is heel goed gegaan. pleisters zijn vervangen alles ziet er al heel mooi uit! alleen aan een kant is het drielandenpunt nog niet helemaal dicht, dus daar zit nog een gaasje. verder voel ik me prima en hb eigenlijk heel weinig pijn gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 ooo wat super nieuws zeg! x x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.