Ga naar inhoud

Pearl : 9 april 2013 : Dr. Posch : Haga ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo

Nou jaren twijfelen, een aantal maanden geleden de knoop doorgehakt!

Bericht gekregen dat het 9 april zover is. Nog een maand om mij goed voor te bereiden dus.

Ik hoop veel ervaringen en tips op dit forum te vinden.

Gelijk een vraag: met welke sportbh voor na de operatie hebben jullie goede of juist slechte ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg al te horen dat ik pas na drie dagen operatie een sportbeha

aan mag

(vraag ik 19 maart nog eens)

die mag ik gewoon gaan halen na de operatie

als ik de maat ongeveer weet

best een sportbeha met voorsluiting

omdat je wat beperkt zal zijn in beweging met je armen

succes beiden met de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een sport bh met een voorsluiting is meestal het beste omdat je je armen dan niet te ver naar achteren hoeft te doen en je er makkelijker bijkan.

Je moet er eentje vinden met goede steun en wat ook handig is een verleng stukje voor als je wat meer opgezwollen bent.

Ook een extra bh is handig voor het geval eentje in de was is kan je de andere aan.

Merken zijn bijv. Anita sport BH's, triumph, Fila etc....gewoon informeren bij een goede lingeriezaak.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je er eentje aangemeten krijgt bij het ziekenhuis, je kan hiernaar bij je PC of de Poli plastisch chirurgie naar informeren.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi dames alles is goed gegaan. Weinig wondvocht dus drains mochten er volgende ochtend uit en mocht ik naar huis. Wel misselijk van narcose. Eten gaat niet lekker en ook overgegeven Heb pleister die nat mogen worden dus net fijn gedouch t wat lekker maar wel inspannend is. Moet de 19de op controle komen. Al met al tot nu toe tevreden echt pijn heb ik niet meer ongemak . Ben heel benieuwd hoe het mel 94 is vergaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

controle afspraak is heel goed gegaan. pleisters zijn vervangen alles ziet er al heel mooi uit! alleen aan een kant is het drielandenpunt nog niet helemaal dicht, dus daar zit nog een gaasje. verder voel ik me prima en hb eigenlijk heel weinig pijn gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.