Ga naar inhoud

wanneer zonder sport bh en op buik slapen?


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik hoor verschillende verhalen mbt leefregels na bv en dan met name over het dragen van sport bh en het slapen. In mijn papieren van de kliniek staat 6 weken dag en nacht sport bh. Maar de chirurg zei weer 3 weken dag en nacht en daarna 3 weken alleen overdag. Ik lees hier ook weer verschillende verhalen.

En wanneer mag ik weer op mijn buik slapen? Ben nu 3 weken PO en slaap al 1.5 week op mijn zij. Dat gaat steeds beter. Maar ben een echte buikslaper . Ik weet niet hoe schadelijk het is voor de kapselvorming .

Xx Chewy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 8 weken po vandaag en draag 's nachts nog altijd graag mijn sportbh :) Overdag ben ik na 5 weken een gewone bh beginnen dragen.

Ik ben sinds gisteren begonnen met lopen (nu nog volhouden hé ;) ) en dat ging perfect! :) Ik had wel een heel stevige sportbh aan. Totaal gaan last gehad van wiebelende borsten :)

Op mijn buik slaap ik nog niet graag. Ik heb ten eerste idd bang dat ik iets mis doe, en ten tweede ligt het echt niet lekker. Ik voel er niet heel veel van, maar ik voel wel dat er 2 bobbels zitten :) Ik was ook een echte buikslaper, maar ik ben het zij slapen ondertussen heel goed gewend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was afgelopen dinsdag 6 weken po, en eigenlijk sliep ik net ervoor al op mijn buik. ik ga dan gewoon heel hoog op mijn kussen liggen en dan lig je eigenlijk zo min mogelijk op je borsten.

ik draag nu wel nog steeds de sport bh snachts en had tot 6 weken ook overdags een sport bh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dag en nacht een sportbeha aangehad de eerste 6 weken. Erna alleen 's nachts en vanaf 9 weken po lukt het weer om op m'n buik te slapen. Nu (bijna 12 weken po) draag ik ook 's nachts bijna nooit meer een bh. Maar dat ligt op m'n buik toch wat minder comfortabel dan met sportbh.

Liefs, Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.