Ga naar inhoud

Welke cupmaat??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben nog niet lang actief op dit forum, maar heb al wel veel gelezen.

Wat me vooral bij blijft is dat je zeker niet voor een te kleine cupmaat moet gaan.

Afgelopen dinsdag ben ik op consult geweest bij dr Moojen in de Velthuiskliniek. ik heb een heel goed gevoel bij de kliniek en bij de arts en ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dr Moojen mij mag gaan opereren. Toch ben ik niet overtuigd qua cupmaat. Ik had aangegeven een B/C cup te willen, maar neig nu ik er langer over nadenk meer naar C dan naar B. Ik heb nu een 70A, misschien zelfs nog minder, Ik heb een smal bovenlichaam, duidelijk zichtbare sleutelbeenderen, weinig vet op mijn bovenblijf en vraag me dan af of C dan niet TE wordt. Dr Moojen heeft 255 cc geadviseerd, waarmee ik op een mooie B cup uitkom. Ik heb zelf sterk het gevoel dat het wat weinig is en wil daarom nog eens terug gaan. Ik heb het gevoel dat als ik een C cup wil, ik toch meer richting 300 cc hoor te krijgen....

Ik zou graag wat tips krijgen van jullie kant. Ik lees ook het een en ander over de breedte van een prothese en high profile???Ik heb namelijk hier nog niet zo'n kijk op. Wat zijn zaken die ik nog ter verduidelijking op mijn tweede consult zou kunnen vragen, zodat ik de maat krijg die ik wens?En is het slim om voor maximaal te gaan? Ik wil ook weer niet van die ballonnen....

Pfff twijfel, denk denk...haha Hopelijk kunnen jullie me wat tips geven?

Grtjs Leni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben in 2006 voor de eerste keer geholpen ben 168 weeg 48kilo dus ook weinig vet, heb nu nog 320cc maakt bij mij een 70D 25 maart word ik opnieuw geholpen en wil ik toch echt minimaal 100cc erbij je bent zo snel gewend. De eerste maanden droeg ik 70E is geslonken naar 70D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Ik kan je alleen maar adviseren: kies niet voor te weinig!!

Zoek op internet naar foto's waarop de grootte van borsten staat die je graag zou hebben. Dan is het beter zichtbaar wat je wilt. En neem die mee naar je tweede consult. Verder kun je in een warenhuis eens een paar bh's passen.. een 70B, 70C met harde cup en die gewoon vullen met zakdoeken, strak truitje erover en dan in de spiegel kijken wat je mooi vindt :)

Dan heb je een veel beter beeld, want die pasprothesen geven niet altijd weer wat het gaat worden :) En het is ook nog eens zo.. bij prothese borsten.. die vallen kleiner dan het bh-labeltje zegt..

Om mij als voorbeeld te nemen: ik heb nu een 75F, maar het ziet eruit als een 75D... dus... bedenk je goed!! De pc zoekt wel het aantal cc erbij als je zeker weet wat je wilt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.