Ga naar inhoud

even voorstellen


Tatoo_Girl

Aanbevolen berichten

Haai meiden,

Ik ben 24 jaar en woonachtend in Amsterdam. Ben assistent filiaalmanager in een kleding winkel in Amsterdam. Heb ongeveer 2 weken geleden na 3 jaar wikken en wegen uiteindelijk toch besloten om me borsten te laten vergroten. Via een vriendin kwam ik bij de Wellnesskliniek in Genk terecht. 18 maart heb ik een consult met Dr. Damen en de operatie staat gepland op 31 mei. Nu heb ik op deze site wel een hoop gelezen over voor of achter de borstspier. Maar wat hebben de meeste van jullie? en hoeveel CC moet ik nemen ? Ben 1,61 en weeg 52 kilo.

Ik ben nu helemaal plat 75 AA. Sorry vor al die vragen hoor .

Gr Tatoo_Girl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tattoo girl.

Volgens mij is het vaak zo als je weinig eigen weefsel hebt word het achter of dual plane gedaan.

Heb je genoeg eigen weefsel dan voor de spier.

Met 75 aa kan ik me indenken dat je ze achter de spier of dual plane krijgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en het aantal cc moet je echt met je pc overleggen.

Dat ligt helemaal aan wat je wilt en wat er past.

Bij mij ging er max 325 cc in. Dus dat heb ik gekregen.

Ben van een aa naar volle c gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En idd, zoals yessie al zegt.... Als je weinig eigen weefsel hebt, krijg je je prothesen achter de borstspier, omdat je anders een grote kans hebt, dat je de randen van de prothese gaat zien.... En zichtbare rimpelvorming kom je dan ook niet onderuit.

Het aantal cc is sterk afhankelijk van je eigen wens (cupmaat) en de breedte van je eigen borst. Elk aantal cc bestaat uit 3 profielen die alle drie een andere maat geven! Het ligt dus iets ingewikkelder dan we in eerste instantie denken ;)

Zoek eens op internet naar foto's van borsten die je mooi vindt, qua grootte! En neem die foto's mee naar je pc. Dan heeft hij een beeld van wat je wilt en kan hij kijken of dit haalbaar is! Het is namelijk afhankelijk ook van de rekbaarheid van je huid.

Heb je al eens bh's gepast, en gevuld met zakdoeken? Bijvoorbeeld een 75 C? of 75D, misschien een 75E. Strak truitje erover en dan kijken wat je mooi vindt. Zo kun je de pc ook een indicatie geven van wat je graag wilt!

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.