Ga naar inhoud

Olivia23 : 26 april 2013 : Dr. Tan : Contourkliniek


Gast Olivia23

Aanbevolen berichten

Gast Olivia23

Ik heb vandaag de datum geprikt voor mijn bv.. 26 april bij dokter Tan van de Contour kliniek.

Over de maat twijfel ik alleen nog steeds. Zij hebben mij 320 cc aangeraden maar ik vind dit zelf erg groot.

Nu heb ik maat 70A. Zijn er mensen die ervaring hebben met de contour kliniek / dokter Tan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je rechtsboven in de zoekbalk Tan, of Contourkliniek invult en zorgt dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat, dan kom je verhalen tegen over hem ;)

Omdat je een datum hebt en een pc, zal ik jou ook meteen verhuizen naar de operatieverslagen, dan hoor je er helemaal bij :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Olivia23

Sinds een paar weken ben ik actief op dit forum en ik heb al zoveel gehad aan al jullie verhalen en tips, dankjewel! Ik vroeg me af welke leden ook door dokter Tan zijn geholpen, omdat ik erg benieuwd ben naar voor en na foto's. Omdat ik dit via de zoekfunctie niet zo goed kon vinden hoop ik dat jullie me hiermee kunnen helpen :)


Verder vroeg ik me af of jullie praktische tips hebben m.b.t. de bv. Vooraf schaf ik natuurlijk een goede sport BH aan en ik ga een aantal dagen bij mijn ouders 'logeren' na de bv, maar misschien hebben jullie nog handige tips om de eerste weken goed door te komen :)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben zelf ook aan het kijken om daar een bv te doen.

Ik kan zelf ook voor de rest niks vinden over de kliniek, en dokter Tan.

Als je nog wat hebt kan je mij laten weten, vind erg spannend voor je.

Hoe was alles verlopen met het gesprek, ik heb voor de rest nog geen gesprek gehad of iets.

Heb wel even gebeld en een paar vragen gesteld.

Ben erg benieuwd hoe je het mee maakt!!

Groetjes :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Hoi Louisa!

Het consult is erg uitgebreid. Je krijgt alle informatie die je maar kunt bedenken en er kan erg uitgebreid gepast worden. Maak gewoon een afspraak, dan weet je vanzelf of je je op je gemak voelt bij dr. Tan en de contour kliniek :)

Hoi,

Ik ben zelf ook aan het kijken om daar een bv te doen.

Ik kan zelf ook voor de rest niks vinden over de kliniek, en dokter Tan.

Als je nog wat hebt kan je mij laten weten, vind erg spannend voor je.

Hoe was alles verlopen met het gesprek, ik heb voor de rest nog geen gesprek gehad of iets.

Heb wel even gebeld en een paar vragen gesteld.

Ben erg benieuwd hoe je het mee maakt!!

Groetjes :101:



Tussen welke maten twijfelde je? Ik ga volgende week nog 1x terug om te passen :)

Bij twijfel voor de grootste gaan, heb ik ook gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb voor volgende week 12 april een afspraak om te passen.

Ik ben erg benieuwd, ik denk er veel aan maar heb toch ook weer me twijfels.

Ik wil het eind mei doen, voor dat de zomer eraan komt.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen me vriend gaat ook mee.

Heb jij het toevallig ook mee naar huis kunnen nemen want dat staat wel op de site vermeld dat als je het niet zeker weet je thuis nog even kan passen.

Liefs Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Olivia23

Hey Lisa!

Klopt, je kunt pasprotheses mee naar huis nemen als je borg achterlaat! Denk dat dat wel fijn is :) Zelf ben ik een tweede keer terug gegaan om nogmaals te passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

wauwie nog 8 dagen.. Zo spannend! Zometeen nog naar de cardioloog om mijn hart ruis te laten checken. Hopelijk is alles goed en kan het gewoon doorgaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vandaag!

320 cc is een mooie maat.. miss heb je andere prothese maar ik ben er dol gelukkig mee hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Hey meiden dankjewel voor alle support! Ik ben net weer thuis en lig lekker in bed. Het is toch 280 geworden, die was volgens dokter Tan qua maat veel beter en ik geloof hem zo :) Vond het echt 1000382942939293% meevallen allemaal. Het infuus prikken moest alleen 4x voordat hij goed zat dat was een beetje naar, maar verder heerlijk geslapen :) Ik heb niet veel pijn maar ik merk wel dat ik echt heeeeel weinig zelf kan, niet eens een cola flesje open draaien. Maar gelukkig ben ik lekker bij mijn ouders om uit te rusten de komende dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden dankjewel voor alle support! Ik ben net weer thuis en lig lekker in bed. Het is toch 280 geworden, die was volgens dokter Tan qua maat veel beter en ik geloof hem zo :) Vond het echt 1000382942939293% meevallen allemaal. Het infuus prikken moest alleen 4x voordat hij goed zat dat was een beetje naar, maar verder heerlijk geslapen :) Ik heb niet veel pijn maar ik merk wel dat ik echt heeeeel weinig zelf kan, niet eens een cola flesje open draaien. Maar gelukkig ben ik lekker bij mijn ouders om uit te rusten de komende dagen :)

Wat fijn dat het je allemaal is meegevallen! Bij mij ook gelukkig. Lekker uitrusten de komende dagen..

X Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!! :D

Rust lekker uit xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.