Ga naar inhoud

Hallo allemaal!


Leni

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

hierbij stel ik mezelf even voor. Ik ben Leni, 28 jaar en nieuw op het forum. Ik overweeg al enkele jaren een borstvergroting en heb a.s dinsdag een consult in de Velthuiskliniek in Hilversum bij dr. Moojen. Ik heb cupA en zou een B/C cup willen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, overwegingen e.d en of er mensen recent geleden behandeld zijn door dr Moojen in de Velthuiskliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leni

Welkom op het forum!!

Rechtsboven in het forum zit een zoekbalk. Daar kun je zoeken op de naam van je pc of op de naam van de kliniek :) Zet het grijze vakje voor de loep op: forums en je vindt de topics die erover gaan.

Er zijn er wel vaker bij dr. Mooijen-Zaal geweest, dus je kunt allicht iets vinden!

Neem een foto mee van borsten die je mooi vindt, qua grootte. Soms hebben we een verkeerd beeld van wat een B of een C of een D is.. Ik dacht vroeger ook dat een D HUGE was... maar uhm, ik heb nu een F :blush: na mijn bv en ik ben er superblij mee en het had niet kleiner mogen worden :)

Heel veel lees- en forumplezier en succes met je consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.