Ga naar inhoud

Boobies : 25 februari 2013 : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Maandag 25feb heb ik een bv gehad bij de Bergman kliniek.

De dag erna was ik er erg slecht aan, om het kwartier braken, erg veel pijn vooral aan de rechter borst.

Nu een aantal dagen verder en moet zeggen dat ik me al veel beter voel. Wel heb ik nog beetje pijn, maar ben gestopt met de pijnstillers.

Ik heb een aantal vragen voor de ladies onder ons die dit allemaal al hebben meegemaakt :)

-Ik heb voor 300cc gekozen, maar omdat mijn borsten nu zo strak staan lijken ze kleiner dan ik in gedachten had, hebben jullie dit ook meegemaakt?

- Ook staat de bovenkant vrij bol in vergelijking met de onderkant en mijn borsten zijn vrij puntig geworden. Ik heb een steunband gekregen, hopelijk zal de band dat corrigeren.

- hoe lang hebben jullie zittend geslapen? Mijn rug kan het na 5 dagen echt niet meer aan :(

Ik zal na de eerste afspraak een paar foto's posten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Ben benieud over de feedbacks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bobies

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je boobs!!!

Wat rot dat je je zo slecht gevoeld hebt en hebt moeten braken.. :( Dat is niet lekker, en zeker niet met 'brandnew boobs' ....

Wat betreft je vragen, voor zover ik die kan beantwoorden.

Dat je borsten nu zo strak staan is heel normaal. De huid en evt. de spier moeten nog uitrekken en dat zal een paar weken (lees 6 weken tot 3 maanden) duren ;) Dat hebben we allemaal gehad in het begin, maar je zult zien dat het over een tijdje heel anders en minder strak uitziet :)

Dat je bovenkant nog bol staat in tegenstelling tot de onderkant, dat is omdat de prothesen nog moeten zakken. Deze gaan dan steeds meer de onderkant ook opvullen, maar daarvoor moet eerst alle vocht uit je borsten afgevoerd worden, en dat heeft wat tijd nodig. Veel water drinken, helpt bij het afvoeren van vocht :)

De band goed dragen is ook een must!

Heb je goede instructies gehad hoe je hem moet dragen?

En ik heb zelf 6 weken half zitten, omgeven door kussens, geslapen.. Een ramp idd, maar iedere pc heeft zijn eigen adviezen, dus ik weet niet hoe lang jij dit moet?

Probeer zoveel mogelijk steun in je rug te hebben bij het halfzittend slapen en het kan helpen om een kussen onder je knieen te leggen! Dat ontlast je rug wat ;)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Thanx voor de info! Ik heb niet echt veel instructie over de band gehad, alleen dat ik het onder de oksels en over de bovenkant van m'n borsten moet dragen.. Heb je daar meer info over dan?

Wat ik ook beetje vaag vind is de maat, heb 300cc en toch lijken ze kleiner dan een 300cc..hopelijk zal dat nog veranderen eenmaal de strakheid weg is. :1bouncingboobs:^_^

Nomaals bedankt BB

xx Bobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom vraag ik het, want er is iemand geweest hier, die heeft een topic gemaakt met hoe je hem moet dragen :)

Zal hier even de link plaatsen, dan kun je het zien. De band kan ook op de bh gedragen worden uiteraard!

http://www.borstenforum.com/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/

En als er op je paspoortje staat dat je 300 cc hebt, dan zal het dat ook wel zijn ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Je hebt al een aardige tijd terug gepost, maar ik herken dit zo!

Ik was de eerste drie dagen hondsberoerd, heb een mommy makeover gehad, dus had 3 dagen morfine, daar kan ik niet zo goed tegen

Bij mij staan de bovenkanten nu bol en slapen gaat slecht. Maar heb geen borstband, is dat echt nodig?

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat! Liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.