Ga naar inhoud

Ondergewicht en borstvergroting, iemand ervaring?


dana88

Aanbevolen berichten

nog een week dan word ik geopereerd, krijg t aardig benauwd nu en begin heel erg te twijfelen, heb zelf best ondergewicht en vraag me af of het dan niet erg gevaarlijk is, danwel lelijk word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana,

Ondergewicht hoeft geen probleem te zijn voor de operatie. Mits er een natuurlijke oorzaak aan het ondergewicht ten gronde ligt.

Ik bedoel : als je van nature fijn en licht gebouwd bent, dan hoeft dat niet te betekenen dat je ook een zwakke gezondheid hebt.

Als je ondergewicht een andere oorzaak heeft, dan is de huisarts vaak degene die kan adviseren of je wel of niet onder narcose kan gaan.

Een borstvergroting met ondergewicht hoeft niet perse ontzettend nep over te komen. Je pc kan een aardig inschatting maken, en die zal niets plaatsen wat niet kan.

Ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Twijfels hebben een week voor je operatie! Dat lijkt me best vervelend! Ik denk dat je vertrouwen moet hebben in je pc. Neem aan dat hij jou niet zou opereren als hij dat niet verantwoord vind. Of ben je na je laatste consult veel afgevallen?

Wat versta je onder best wel ondergewicht?

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ben niet veel afgevallen, ben mn hele leven al dun. ik ben 1,53 en weeg rond de 35 kilo, jullie zullen wel schrikken maar ik ben ook heel klein en small.ik zie er nog precies zo uit als op de fotos op mn profiel.. mn bmi is 15.. ik krijg nu allemaal twijfels straks mislukt het of weet ik t, nog erger haha, zal wel normaal zijn, ga t niet afzeggen hoor no way haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook erg slank , had dan wel net de mazzel dat ik wat aangekomen was .

ik ben nu 64 kilo en 1.83 en was altijd tegen. de 53 kilo .

Vaak zijn het juist de dunne meiden die een borstvergoting doen omdat we juist zo plat zijn.

Wat wel evt helpt om aan te komen tenminste dat helpt bij mij is s'avonds voor bedtijd nog eens te eten.

Ik denk dat het je mooi gaat staan borsten gaan je ook voller doen ogen.

Goed gezond eten voor je operatie lekker veel pasta en aardappelen , vleesjed met wat kaas (kipbv)

Fruit ook heel goed bananen laten je ook aankomen.

En evt voor de zekerheid en ter gerust stelling je huisarts even bellen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schrok toch ook wel even van je BMI. ik heb iets minder dan 17. bij mij komt het wel door een eetstoornis. Ik sluit me aan bij wat piepke zegt. als je fysiek in orde bent ondanks je lage gewicht lijkt de kans me groot dat het doorgaat.

Maar eens bellen om te informeren zal nooit geen kwaad kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ben niet veel afgevallen, ben mn hele leven al dun. ik ben 1,53 en weeg rond de 35 kilo, jullie zullen wel schrikken maar ik ben ook heel klein en small.ik zie er nog precies zo uit als op de fotos op mn profiel.. mn bmi is 15.. ik krijg nu allemaal twijfels straks mislukt het of weet ik t, nog erger haha, zal wel normaal zijn, ga t niet afzeggen hoor no way haha

Die twijfels zijn heel normaal en komen veel voor :) Dus don't worry :D

Het is echt zo, dat 75% van de meiden gaan twijfelen of ze er wel goed aan doen, of ze de goede hoeveelheid en vorm gekozen hebben. Maar het enige wat je kunt doen, is het op je af laten komen ;)

Straks heb je boobies en ben je superblij en denk je: waarom heb ik nu getwijfeld? :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc zal wel geen risico's nemen hoor, hij weet toch wat je weegt! Ik ben 1,68m en weeg 47kg wat ook te weinig is, Ikzelf ga niet te groot om het zo natuurlijk mogelijk te houden!maar je moet natuurlijk zien wat jij het mooiste vind want dit is voor iedereen anders!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.