Guest anique88 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Goede middag allemaal; Ik ben een bekende bij het borstenforum, Maar omdat nu deze nieuwe site is geopend, zal ik me hier ook voorstellen: ik ben 21 jaar oud, met 18 jaar heb ik een borstverkleining laten doen.. Met hellaas heel veel complicaties, Waardoor ik 6 weken later een huidtransplantatie onder narcose moest ondergaan.. Nu ruim 2 jaar later, loop ik nog steeds met open wonden rond.. Dit was het zo'n beetje samengevat; Groetjes, :hug: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 hee anique, Verschrikkelijk zeg, welke slager heeft jou geholpen?? Is er niets dat ze kunnen doen daaraan??? Groet Mols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 haj mols,Bedankt voor je berichtje;om het nog even aan te geven..De oorzaak van mijn wonden is GEEN oorzaak van een plastisch chirurg.Ik blijk (wat na de bvk pas ontdekt is,) een zeldzame huidziekte te hebben,Wat hier grotendeels de oorzaak van is.ook mijn zwake weerstand, en allergien spelen hier in mee.Nu zijn ze met veel middelen aan het proberen..Groetjes, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Dat las ik idd later!!Ik hoop dat alles goed komt en liefst snel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 haha okee... Dankjewel Leuk dat je zo snel reageert Ben je ook bekend bij het andere forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Ja, daar heb ik ook een topic geschreven, maar toen ontdekte ik dit nieuwe forum en ben meteen hier aan de slag gegaan.Hier is alles overzichtelijker, kunt alles veranderen, alles mag! en de oprichtster is erg leuk!!! En .nl ligt er alweeeer uit vandaag. Dus ik dacht, dan geef ik deze site een boost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 ja ik vind deze site ook veel beter;Maar ik wist niet dat je ook dingen kunt veranderen etc.hoe moet dat dan?Deze site is ook totaal niet traag, en inderdaad veel overzichtelijker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts