Ga naar inhoud

2,5 week po. pijnlijke borstspier


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Het is zoooo moeilijk om in te schatten wanneer is 'echt' iets is, en wanneer het gewoon bij je herstel hoort.

Mijn eerste reactie is dan ook : oh hoort er allemaal bij.. ene keer steken links, dan weer rechts.. dan lopen ze ineens weer vol met vocht, dan trek de spier, dan voelt het litteken branderig, dan trekt het in je rug.

Misschien heb je je in je slaap tever uitgerekt, of heb je erop gelegen, of net wat te hard de was erin gepropt ;)

Op dit moment zijn die borstpieren een groot wazig gebied waar je nog van allerlei klachtjes van kan krijgen, ik zou me dus nog geen zorgen maken :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey.

Bedankt voor jullie reactie!

Ik hou het wel even in de gaten de aankomende dagen.

Mijn herstel gaat verder goed.

Maandag zijn de hechtingen eruit gehaald en ben nu druk bezig met masseren Pfff

Ze zijn al mooi ingedaald en het resultaat wordt alleen maar mooier...

Heb s ochtends als ik uit bed kom nog wel wat last van pijnlijke borsten maar voor de rest gaat het goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey.

Bedankt voor jullie reactie!

Ik hou het wel even in de gaten de aankomende dagen.

Mijn herstel gaat verder goed.

Maandag zijn de hechtingen eruit gehaald en ben nu druk bezig met masseren Pfff

Ze zijn al mooi ingedaald en het resultaat wordt alleen maar mooier...

Heb s ochtends als ik uit bed kom nog wel wat last van pijnlijke borsten maar voor de rest gaat het goed.

Masseren???

Ik lees overal dat het niet mag :0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook overal dat het niet mag, tenzij je gladde (smooth) protheses hebt??

Als je namelijk masseert op een ruwe prothese, dan wordt de binnenkant van het aangemaakte kapsel glad, en dan krijg je hetzelfde effect als op een gladde prothese. De gladde prothesen worden juist bijna niet meer gebruikt, omdat er dan vaak te veel aan kapselvorming optrad!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen gedurende de herstelperiode.

De eerste 6 weken zijn het belangrijkst voor het aanmaken van het kapsel. Daarna is het in principe klaar en mag je weer alles. Echter, tot 3 maanden po, schijnt het even wat voorzichtig aan te moeten (om toch alle risico's uit te sluiten :) )

Daarna masseren jullie en jullie ventjes er maar weer op los hoor :38:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er nog steeds pijn aan trouwens, of is het al weer wat minder geworden ?

Guppie moet/mag ook masseren ( ook een borstlift gehad).. misschien dat je haar even een berichtje kan sturen hoe zij het doet, of mag doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel mijn borstspier nog wel steeds maar echt pijnlijk is het niet meer.

Ga straks even bellen ivm het masseren van mijn borsten.

Ik ben echt iemand die overal over piekert.

Ik ben heel bang dat ik een dubbel bubble krijg.

Mijn litteken van mijn rechterborst is nog wat gezwollen en ik denk dan dat het een beginnende dubbel bubble is Pfff.

Hadden jullie dat ook?

Al die twijfels of het wel goed gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfelen na zo een operatie, over alles wat je voelt, komt me bekend voor. Ik heb het hier al héél vaak gelezen ;)

Er komt nou eenmaal heel veel meer bij kijken dan even prothesen erin en een paar dagen rust :)

Iedereen heeft zijn dingetjes waar ie onzeker over is, of waar ie angst voor heeft. En niet alles is te voorkomen, helaas.

Echter, zolang we van het positieve uitgaan, en het tijd geven, (oh ja, geduld noemen ze dat ;) ) zullen we het moeten nemen hoe het is.....

Probeer niet te veel te panikeren, want het helpt niet. Probeer te relativeren, ténzij er koorts of rode plekken, of wondvocht in het spel is :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.