Ga naar inhoud

effe voorstellen :-)


dafke

Aanbevolen berichten

hoi,

ik kom me ook effe voorstellen

ik ben dus Dafke 26 jaar mama van 3 kids heb in augustus 2011 een gastric bypass laten doen en ben hierdoor ong 45kg mee afgevallen en dus ook mijn borsten ben kwijt gespeeld :-( dus nu ben ik serieus aan het nadenken om een borstvergroting te laten doen want ik voel me nu echt niet op en top vrouw ik heb 75A en dan is het nog meer huis dan inhoud :-s ik ben al op consult gewwest bij Dr .Nelissen in Zolder, Dr Vanstraelen in overpelt en ik wou nog eens gaan luisteren bij de welnesskliniek (omdat die prijs wel laag ligt)

iemand mss ervaringen met een van deze praktijken? ik hoor ze graag :-)

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Sja... dat is dus de consequentie idd he... Als de omvang minder wordt.. dan vertrekken de boobs ook :( Maar gelukkig hebben we daar tegenwoordig hele goede plastisch chirurgen voor, om te zorgen dat alles weer mooi in proportie komt :P

Als je rechtsboven in de zoekbalk de naam van de kliniek of chirurg intikt, en dan het grijze vakje op: forums zet, dan zou je vanallerhande topics moeten kunnen vinden hierover!

Heel veel succes met nadenken over waar je graag zou willen gaan!

en veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi,

Ik zie je berichtje nu pas, maar hopelijk heb je er nog iets aan. Ik ben geopereerd door dr Vanstraelen en ben er heel erg blij mee :) Ik vind mijn borsten perfect bij mijn lijf passen en ze zijn ook heel erg zacht geworden :) De littekentjes zijn ook heel mooi genezen tot heel dunnen streepjes :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Via pm is het makkelijkst, daar krijg ik melding van via mail :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.