Ga naar inhoud

even voorstellen


SanneO7O

Aanbevolen berichten

Beste borstenforumers :D,

ik ben Sanne en ik ben 20 jaar. Ik denk al vanaf mijn 16e aan een borstvergroting.

Nu heb ik een cup 75A en ik vind dit niet mooi passen bij mijn lichaam.

Misschien kan ik sommige mensen wel om wat ervaring vragen??

Wie heeft er bijvoorbeeld ervaring met het bronovo ziekenhuis??

Hoor dat dr. Tan hier plastisch chirurg is, wat weten sommige jullie hiervan?

En weten jullie wat je ongeveer kwijt bent als je je operatie in een ziekehuis laat doen?

Klinieken zullen overigens heel goed werk leveren...maar als ik de bedragen zie 4,000 euro enzo.....dan denk ik

hoe krijg ik dit bij elkaar gespaard :| :| :| haha

Hoor graag van jullie :D:D

Groetjes sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik ben ook nieuw hier maar heb wel al een afspraak in het heilig hart ziekenhuis in lier. Ik betaal 3400 euro voor mijn nieuwe boobs bij dr bosselaers :) zij opereert ook in de beaucare kliniek en daar kost het een 1000 euro minder maar ik vertrouw de anesthesie niet zo goed in een prive ziekenhuis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum :43:

Er zijn ook klinieken die voor 2000 euro opereren als ik me niet vergis.

En dr Tan werkt idd in het Bronovo Ziekenhuis en hij is een kundige man :35: Geen verkeerde keuze als je er heen zou gaan.

Rechtsboven zit een zoekfunctie op het forum, daar kun je ook een en ander mee vinden.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden voor de goede reacties :D

Lees nu pas dat jullie erop gereageerd hebben :$

Ben pas nieuw dus wist niet precies hoe het werkte.

Ja je bent toch al snel iets banger dat als t ergens goedkoper is, dat men dan ook minder kwaliteit levert.

Ook zie ik heel veel over Diana Gabriels, Drs. F van Straten schijnt daar te opereren en daar lees ik ook veel positieve verhalen over :D.

Maakt het allemaal wel een stuk moeilijker om te kiezen haha.

Echt een top forum dit :D

Zo weet je wel een beetje waar je aan toe bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne, wil je eventueel ook naar België? Dan kan ik je twee goede pc's aanraden: Dr. Plovier van Be Clinic, kosten ong. 2700 euro en Dr. Bruno Demeyre van Artemedis, kosten 3000 euro. Allebei zeer ervaren en goede artsen met hier op het forum alleen maar goede ervaringen! Plovier plaats meestal dual plane en Demeyere juist liever voor de spier als je genoeg weefsel heb tenminste. Veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

Bedankt voor je tips :D.

Ja ik lees inderdaad veel goede verhalen over dr. Plovier.

Je gaat zelf bij dr. de Meyere zie ik :D, ik denk dat ik te weinig weefsel heb om voor de spier te plaatsen.

Heb een 75A opzich heb ik een mooie vorm maar vind dit echt niet mooi bij de rest van

mijn lichaam.

Succes 8 maart :D !!! Mag alles goed gaan en een voorspoedig herstel :D

Liefs,

Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.