Ga naar inhoud

fclaer : 8 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Aangezien mijn vriendin te verlegen is om actief deel te nemen op dit forum, val ik (haar man) even in. :)

Haar eerste consultatie bij Artemedis is achter de rug, ze was heel positief.

Gezien de situatie raadt de dokter 250 cc voor de spier aan.

Op zich staan we beiden achter het voorstel maar hebben volgende bedenkingen waar jullie ons bij kunnen helpen.

- we zijn op zoek naar foto's/voorbeelden van gelijke/gelijkaardige bv.

- het voorstel is om volledig voor de spier te werken, ik heb schrik dat daardoor de implantaten teveel zichtbaar (plooi?) of zelfs voelbaar kunnen zijn, klopt dit?

bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien handig te vermelden welke cupmaat je vrouw nu heeft.

Dat heeft namelijk ook veel te maken met het uiteindelijke resultaat.

Als je vrouw genoeg weefsel heeft bij de borsten hoef je het implantaat niet te zien als hij voor de spier word geplaatst.

Maar ik denk dat de PC daar zeker wel rekening mee houdt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien mijn vriendin te verlegen is om actief deel te nemen op dit forum, val ik (haar man) even in. :)

hahahaah oke dan ;) Welkom op het forum jullie beide :P

Als je bij dr Demeyere bent geweest , dan kun je echt op zijn advies vertrouwen.

Als hij heeft gekeken, en besloten dat er voor de spier geplaatst wordt... dan zul je geen randen zien.

Als je vrouw erg gaat vermageren in de loop der jaren, dan bestaat de kans dat de prothese meer zichtbaar wordt.

Daarnaast is 250 cc geen megahoeveelheid die voor erge rimpels gaat zorgen :35: Wat is haar wens kwa cupmaat of vooruitgang?

Een flinke cuomaat erbij?

Hier is een link met een aantal voorbeeldfoto;s van om en nabij de hoeveelheid cc's die dr Demeyere voor heeft gesteld :35:

http://www.aboutplasticsurgery.com/breast-enhancement/before-after-photos/A-to-B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Voor vergelijkbare foto's kun je op dit soort sites kijken:

http://www.aboutplasticsurgery.com/breast-enhancement/before-after-photos

Let er wel op dat je kijkt bij voorbeelden waarbij de prothese voor de borstspier is geplaatst. Ik heb ze zelf dual-plane laten plaatsen, mede omdat ik niet genoeg weefsel had.

Succes!

HAHA! ZIE NU DAT PIEPKE EN IK HETZELFDE IDEE HADDEN ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

fijn dat jij even invalt voor je vriendin! Ik heb zelf 255 cc gekregen, anatomische prothesen, voor de spier.

Heb geen voor en na-foto's, maar ben hiermee van 75A naar kleine 75C gegaan. (Doel was volle C, maar ik hoor bij de uitzonderingen waarbij het jammer genoeg kleiner uitviel). Doordat ik genoeg weefsel van mezelf had, kon het voor de spier en zijn er ook geen randen zichtbaar.

Momenteel voel ik aan de binnenkant van mijn borst hier en daar nog een stuk de rand, maar op een normale manier + ik ben nog maar 2,5 maand postop, moet nog wat versoepelen.

Succes ermee voor je vriendin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hè hallo fclaer,

Wat leuk!!! Ik ga ook 8 maart voor een bv bij Dr. De Meyere, wat toevallig! Ik krijg ongeveer 400cc voor de spier! Hoe laat moeten jullie er zijn. Ik wordt om 11 uur geholpen. Vind het zo spannend, kan niet meer wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bijna zover! Spannend hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hmz... het is stil aan de overkant?????

Hoe is het gegaan met je vrouw :44:

Hè Piepke, ik denk dat we er niet veel meer van horen! Wel jammer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch niet stil aan de overkant :-).

Het is niet mijn man die reageert nu, maar ik zelf. Uit nieuwsgierigheid naar verhalen van lotgenootjes heb ik hier de afgelopen weken al heel wat opgezocht en gelezen.

Intussen loop ik al 13 dagen rond met mijn nieuwe boobies en ben heel tevreden! Ik kreeg een anatomische prothese voor de spier van 280cc. Het herstel gaat prima. De eerste dagen had ik toch wat meer pijn (vooral veel ongemak) dan dat ik me had voorgesteld, maar ben sinds vorige week donderdag toch weer aan het werk. Nu voel ik nog zodanig weinig dat ik zelfs moet opletten dat ik me strikt houd aan de voorschriften (geen armpjes in de lucht zoals jij laatst bij het slapen, Corine :141: ). Ben vandaag ook terug bij dokter De Meyere geweest om de draadjes te laten verwijderen. Hij was duidelijk ook content... nog een blije patiënt :-). Toch weeral een stap verder dat die vervelende plakkers er af zijn. Ik zit al echt af te tellen om te gaan shoppen voor nieuwe bh's en een bikini, maar het is nog even tanden bijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat leuk. Toch nog reacties. zeker omdat we waarschijnlijk achter elkaar geopereerd zijn. Wat een fijne dokter he? Ik haal morgen of vrijdag zelf de draadjes eruit en ben ook zeer tevreden. leuk dat je nog op het forum bent. Alsnog welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeer tevreden met de maat! Ik had vroeger een A, maar alles was mooi in vorm dus best wel tevreden. Na 2 zwangerschappen was het nog maar een AA... m.a.w. totaal geen vulling meer. Nu heb ik, denk ik, een kleine C-cup maar heb het nog niet opgemeten. Voor mij zijn ze nu alvast ideaal qua grootte. Eindelijk een fijn stel borsten!

Corine, ik ben inderdaad voor jou geopereerd. Ik denk dat mijn man je zelfs nog gezien heeft. Ik weet van niets natuurlijk en ook nadien was ik best wel nog suf van de narcose :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, dat zou kunnen. Er zat idd wel een man in de wachtruimte, toen wij binnen kwamen. Ik ben blij dat je ook zo positief ben. Soms lees je hier verhalen en dan denk ik wel eens bij mezelf, ben ik nu de enige met weinig pijn en wat jij ook zeg oppassen dat je niet teveel doet, omdat je je zo goed voel. Ik had hetzelfde, ook twee kindjes, allebei 8maanden borstvoeding gegeven. Nee, dat blijf er niet veel over. Ik was vroeger ook redelijk tevreden, een mooi klein B-tje. Maar na de zwangerschappen...... Ik zal je toevoegen als vriend, dan kun je mijn foto's zien als je wil. Zo, ik ga maar weer eens werken. Fijne dag!

O je was als een vriend! Nou, dan kun je ze zien. Doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.