Ga naar inhoud

Even voorstellen


Lizzeke62

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Lizzy en ben 50 jaar. Al jaren wil ik een bvk maar ik heb gewacht tot ik geen heel kleine kinderen meer heb. Die tijd is nu aangebroken en heb vrijdag mijn eerste afspraak gehad met Dr. Paul Vanstraelen in het Middelheimziekenhuis te Antwerpen. Eigenlijk is dat niet zo goed meegevallen. Ik vond hem niet echt vriendelijk. Misschien is het wel een heel goede pc maar dat weet ik dus niet. Daarom mijn vraag : is er iemand van jullie die deze chirurg heeft gehad en hoe waren jullie ervaringen met hem ?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik ben zelf aan het kijken voor een bvk

ben in Kortrijk gegaan ,een heel lieve PC

had na een dagje al mijn verslag voor de adviserende geneesheer

dat is nu ook al doorgestuurd en

voor mij is het nu afwachten hoe of wat

of ik een terugbetaling krijg(heb namelijk hinder ervan)

ik heb ook al heel veel uitleg gehad

en hij stelde me enorm gerust

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Lizzeke,

Niet zo vriendelijk? Blerghh.. waarom kan zo iemand nou niet direct gewoon fatsoenlijk doen en om zijn MINST vriendelijk zijn?

Vreselijk, ik zou ook direct mijn zakken ervan vol hebben ( in plaats van de bh).

Ik zou zeggen : Next! Genoeg pc's die wel met plezier werken en mooie resultaten boeken :43: Maarjaaaaa... wie weet maakt de man prachtige boobs en had hij op het moment dat je kwam een sterkte bak koffie nodig ;)

Ik weet niet of je deze link kan openen? Staan ervaringen over hem op dit forum :

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1

Weet niet of Wilrijk, in het St-Augustinus iets voor je is kwa afstand? Dr. Jo Vanoorbeek. En die meneer is wel aardig, en heeft veel ervaring en maakt mooie borsten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.