Ga naar inhoud

Medisch Testpersoon


engelke69

Aanbevolen berichten

Ik loop al lang (lees: jaren) met het gedacht om mij in te schrijven voor medische proeven.

Maar hoe begin je er aan? Ik vind genoeg Nederlandse sites waar je je kan inschrijven, maar geen Belgische.

Is er iemand die het al eens gedaan heeft?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie wel eens in de krant staan dat ze op zoek zijn naar mensen om bepaalde medicijnen enzo te testen. Ja het brengt snel veel geld op, maar je bent toch maar een proef persoon....Klinkt verleidelijk maar mijn gezondheid gaat toch voor alles hoor!

Ik heb geen idee hoe je in België in contact zou kunnen komen met zulke instanties. Misschien eens via je huisarts proberen te informeren?

Waarom wil je het eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, waarom eigenlijk...

Ik zou zeggen voor het geld, maar dat is niet de hoofdreden (komt er gewoon leuk bij).

Ik ben zelf niet supergezond. Heb cvs/me en fibromyalgie en Adhd.

Voor de eerste 2 is er nog geen oorzaak en al zeker geen oplossing.

En ik hoop een meerwaarde te kunnen bieden aan eventuele onderzoeken.

Hierdoor weet ik ook hoe verschrikkelijk het is om ziek te zijn zonder zicht op beterschap

Ik heb ook eiceldonatie gedaan. Dan moest ik ook telkens een maand hormonen spuiten en toestanden. Een heel gedoe, maar weten dat ik er iemand een kind kon mee schenken...

En ja, je kan zeggen 'is het wel zo gezond', 'je bent toch maar een proefkonijn', maar iemand moet het doen, en door de strenge controles is de kans klein dat er iets kan gebeuren.

En, er zijn veel mensen die door deze onderzoeken ontdekken dat ze niet zo gezond waren als ze dachten. Bv hart of zo.

En aangezien ik weer thuis zit door mijn cvs/me, heb ik tijd genoeg :)

@Piepke: thx :) Bij deze heb ik al gekeken/geregistreerd, maar toch bedankt :) Maar in NL heb je algemene verzamelsites waar je je kan registreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf cvs en fm

als ik eerlijk mag zijn

die testen ? als ze verband houden met cvs en fm zou

ik zeggen ja

in het andere geval ,vraagt dit heel veel energie en uitputting

van je lichaam

hier moet je echt volledig achterstaan als je dat echt wel hoor

het is niet zomaar iets

we hebben al zoveel enegrie en kracht nodig voor

onszelf ....

denk hier goed over na zou ik zeggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook niet zomaar aan iedere test meedoen he :)

Zal ik ook niet mogen wegens niet 100% gezond.

Als het teveel energie vraagt, pas ik.

Als het voor cvs of fibro is, mogen ze mij alles vragen :D

Het is vrijblijvend he. Maar, ik zeg het, ik loop al jaren met dit gedacht rond. Dus het is geen impulsieve bui :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.