Ga naar inhoud

Prijzen lift en wat met een inwendige bh?


Aanbevolen berichten

Ik heb daarstraks bij mijn consult het "slechte" nieuws gekregen dat ik niet zonder lift kan.

Dus vraag ik mij af wat daar zo de prijzen voor zijn (met protheses).

Ik zag ook op sommige sites staan van een inwendige bh (Breform)? Wat zijn de voor- en nadelen? En de prijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh balen zeg , dat je nu tóch een lift erbij moet :( Was er geen manier om het mooi te krijgen met opvulling?

Ik heb zelf 4500 voor een lift met prothesen moeten betalen bij dr Plovier van Beclinic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh balen zeg , dat je nu tóch een lift erbij moet :( Was er geen manier om het mooi te krijgen met opvulling?

Nee, dr. Damen wou het niet doen zonder lift. Dan zou het toch lelijk zijn, en ze gebruiken max 425cc per keer omdat anders kans is op scheuren..

Het zou dan ook in 2keer moeten. Eerst lift en dan 6maanden later opvullen. Is dit altijd zo?

Maar voelde me ook niet zo goed bij hem. Ben dus ineens aan het rondkijken voor nieuwe consultatie ergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dr. Damen wou het niet doen zonder lift. Dan zou het toch lelijk zijn, en ze gebruiken max 425cc per keer omdat anders kans is op scheuren..

Het zou dan ook in 2keer moeten. Eerst lift en dan 6maanden later opvullen. Is dit altijd zo?

Maar voelde me ook niet zo goed bij hem. Ben dus ineens aan het rondkijken voor nieuwe consultatie ergens.

Het is zeker niet altijd zo dat er eerst een lift komt, en daarna pas opvullen.

Ik heb het ook in 1x gehad, maar dat is dan weer het andere uiterste ;)

Ik geloof dat tot nu toe, iedereen hier op het forum de prothesen gelijk met de borstlift heeft gehad. Er zijn wel meer klinieken die het in 2x uit willen voeren, dus het is niet bizar. Ik vind het in de meeste gevallen alleen dubbelop, zowel kwa kosten als kwa herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Bij bij kon het ook alleen beide voor een mooi resultaat.

Hier in het ziekenhuis wilde ze het ook alleen in 2 keer doen.

De reden volgens die pc was dat het lastig inschatten is hoe het er uit komt te zien als ze het tegelijk doen.

De kosten waren dan ook dubbel.

Bij mijn andere consulten (4) kon het allemaal wel in 1 keer.

Wat hierin wijsheid is weet ik niet maar ik heb gekozen voor in 1 keer.

Succes,

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 keer kosten? Ik dacht dat ze dan dezelfde prijs zouden aanrekenen als in 1 keer?

Ja, ik zou ook zeker voor 1keer kiezen! Anders dubbel pijn, dubbel risico op complicaties,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi dames, ik heb toevallig bij v. Selms geinformeerd naar de inwendig bh van Breform.

Hij vertelde mij dat hij al verschillende vrouwen daarvan heeft voorzien maar dat het voor hem niet overtuigend is dat de resultaten beter of langer goed blijven.

Ikzelf zie er dus vanaf ook gezien de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.