Ga naar inhoud

Nieuw, dus even voorstellen.


Boobie350

Aanbevolen berichten

Hallo,

dit is mijn eerste topic hier op het forum en zal mij dus even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van bijna 22 en heb op mijn 18e mijn eerste bvg laten uitvoeren in de Linea Aesthetica kliniek te Brussel. Omdat ik in mijn pubertijd 25kg was afgevallen, had ik maar een lege, hangende A cup meer over. Ik droomde van grote stevige borsten en heb toen besloten om een bvg te laten uitvoeren.

Op het consult zeiden ze mij dat ze medium profile protheses gingen gebruiken van 300cc. Uiteindelijk is het toch 350cc geworden.

Net na de operatie was ik redelijk tevreden over mijn borsten. Ze waren niet zo groot zoals ik eigenlijk wou, maar toch goed genoeg. Na een paar weken begon ik bobbeltjes te voelen en na een paar maanden kon je ze ook goed zien. Ik heb dus rond om rond last van rimpeling. De protheses werden nogtans onder de spier geplaatst. Wat ik ook minder vond na mijn bvg was het feit dat mijn tepels een pak groter geworden waren en ik vond ze voorheen al zo groot!

Nu, 3jaar na mijn eerste bvg begin ik toch wat meer probleempjes te ondervinden. Onder mijn linkerborst zie je nu precies een vouw, het lijkt wel alsof een deel van mijn borst aan het zakken is... Aan de rechterborst heb ik nog altijd last van rimpeling, maar heb nu ook gezien dat mijn tepel altijd meer en meer naar buiten draait, hij staat nu ineens meer naar buiten dan de andere tepel. Vroeger was dit niet zo. Weet iemand wat dit kan zijn?

Omdat ik dus niet meer tevreden ben, heb ik net een afspraak gemaakt voor een consult bij dr Plovier (gaat door op 25 februari) van de Be Clinic te Overijse, om eens te vragen wat mijn beste opties zijn. Enkel een tepelhofverkleining, zodat ik meer tevreden zal zijn over mijn borsten of ineens een prothesewissel?

Wat denken jullie of wat raden jullie mij aan? Momenteel denk ik dat ik tevreden zou zijn moesten mijn tepels wat kleiner zijn en hoger staan. Zou een tepelhofverkleining volstaan? Of raden jullie een wissel aan omwille van de rimpeling, de tepel die nu ineens meer naar buiten staat en de vouw onder mijn linkerborst?

Graag hoor ik jullie meningen, advies en tips :)

Groetjes Boobie350 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op dit forum!

Wat ik zo in de gauwigheid zou denken, aan de hand van wat je vertelt, is dat je een double bubble hebt... Je zou dit eens kunnen googelen of hier op het forum kunnen zoeken (via zoekbalk rechtsboven)

Misschien dat je je erin herkent...

Een consult bij Plovier lijkt me een goed idee, dan kan hij eens kijken wat hij voor je kan doen.

Met een grotere prothese zou je probleem misschien al opgelost zijn en dan moeten ze waarschijnlijk je spier net iets verder los maken. dan zit alles weer op zn plek....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dr Plovier je niet eens wil opereren als je enkel een tepelhofcorretie uit wil laten voeren :17: Met wat 'geluk' hoef je zelf niet te brainstormen, en wordt deze beslissing door de chirurg gemaakt.

Nadeel is dan wel dat er een compleet ander financieel kostenplaatje bij komt kijken :(

Als ik je verhaal zo lees, dan sluit ik me aan bij Best_boobie en heb je een complicatie die verholpen zou moeten worden.

Waarom je tepel ineens naar buiten gaat wijzen is me een raadsel, maar daar heeft Plovier vast een passend antwoord op :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt voor jullie reacties :) nu weet ik al wat meer, want het wachten op m'n consult duurt me wat lang :46:

@ Piepke, waarom denk je dat hij alleen een tepelhofcorrectie niet zou willen uitvoeren? Wat zou hij dan voorstellen denk je? Ik zie dat jij een lift hebt gehad met protheses. Viel dit wat mee? Als ik een wissel moet laten uitvoeren zou ik de wissel en de tepellift samen laten uitvoeren. Valt het genezingsproces wat mee?

Ik hou jullie alvast op de hoogte van wat hij me verteld heeft op de consultatie ;)

Grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi,

op het consult was alles goed verlopen. De probleempjes die ik had, kwamen door het feit dat ik weer wat afgevallen was. Ik had dus ook ineens een afspraak gemaakt voor een tepelhofverkleining.

Die is gisteren doorgegaan. De dag zelf was alles goed meegevallen. Geen pijn gehad, tot deze nacht. De wondjes werden gisteren afgeplakt met compresjes.

Gisteren kwam hier een klein beetje bloed door, dus heb i gebeld naar Beclinic. Daar zeiden ze mij dat dit normaal was.

Deze nacht kwam ik wakker en zag ik dat de compresjes doorweekt waren met bloed. Deze moeten er nog 2weken aanblijven, tot de draadjes opgelost zijn

.

Is dit normaal dat dit zo hevig bloed? Compresjes doorweekt en zelfs onder de doorzichtige tape zie je bloed zitten. Ook nu zie ik dat er weer donkerrode vlekken op het verbandje zijn, dus ik denk dat de wondjes nog altijd bloeden. Zou dit kwaad kunnen? Heb al teruggebeld naar de kliniek maar er was niemand. Kan dit ook geen kwaad dat deze 'vuile' verbandjes er nog 2 weken opmoeten?

Hoop dat jullie me wat gerust kunnen stellen :106:

Groetjes Boobie350

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Als jouw compresjes doorweekt zijn van het bloed, dan moet je gezien worden door een arts hoor... Dat is niet goed....

IIk zou toch morgenvroeg meteen even bellen hoor!! (alhoewel... morgen is een vrije dag...) Maar je hebt toch zeker wel een spoednummer gekregen?? Ze moeten je te woord kunnen staan en je niet zomaar afschepen....

Hoop dat je snel contact kunt leggen, want zoveel bloed is niet normaal...

Sterkte!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.