Ga naar inhoud

Even voorstellen en meteen al vragen over bvk :-)


Sanelleke

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik kijk al een tijdje op dit forum mee en heb besloten om me nu ook aan te melden om met jullie ervaringen te kunnen uitwisselen.

Mijn nickname is is Sanelleke, 40 jaar en eindelijk heb ik na bijna 20 jaar twijfelen de stap genomen om te gaan voor een borstverkleining. Ik vind het nog steeds dood- en doodeng. Ik ben erg bang voor complicaties en vooral ook voor de pijn en de lange herstelperiode. Maar wat zijn 6 weken op een mensenleven zeg ik dan nu maar tegen mijzelf. Want mijn borsten groeien en zijn de afgelopen jaren alleen maar zwaarder geworden. Hoe zie ik er over 20 jaar uit als ik niets doe. Daar wil ik dus niet aan denken.

Ik heb cup 80 H en zit dus aan het einde van de maten bij de minimizer BH's die ik altijd draag.

Ik ben in november op consult geweest bij Dr. Meesters in Sittard. En nu heb ik de ingreep gepland staan voor 3 april 2013. Aaahh....

Heeft iemand van jullie ervaringen met Dr. Meesters? In de intake vond ik haar niet zo sympathiek namelijk. Maar ze komt wel kundig over. Het menselijke dan maar even uitschakelen.

En als ik eind juni op vakantie wil, zou dat zonder probleem moeten lukken als ik op 3 april geopereerd wordt? Of zouden jullie me adviseren om het dan na mijn vakantie te laten doen?

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Sanelleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanelleke

Welkom op het forum!

Ik zal je topictitel even aanpassen, zodat duidelijk is dat het om een bvk gaat. er zijn hier namelijk minder meiden met een bvk dan met een bv.

Zelf heb ik ook een bv gehad.

Over dr. Meesters. Ik ken haar zelf niet, maar mijn nichtje heeft een bv bij haar gehad en was zeer tevreden! Ze is heel kundig, wat ik gehoord heb.

Rechtsboven in het zoekvenster kun je haar naam in tikken en dan zie je of er nog anderen door haar geopereerd zijn hier op het forum.

Verder hoop ik dat je nog wat antwoorden kunt krijgen van wat bvk-dames :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanelleke

Welkom op het forum!

Ik zal je topictitel even aanpassen, zodat duidelijk is dat het om een bvk gaat. er zijn hier namelijk minder meiden met een bvk dan met een bv.

Zelf heb ik ook een bv gehad.

Over dr. Meesters. Ik ken haar zelf niet, maar mijn nichtje heeft een bv bij haar gehad en was zeer tevreden! Ze is heel kundig, wat ik gehoord heb.

Rechtsboven in het zoekvenster kun je haar naam in tikken en dan zie je of er nog anderen door haar geopereerd zijn hier op het forum.

Verder hoop ik dat je nog wat antwoorden kunt krijgen van wat bvk-dames :)

xx BB

Hartelijk bedankt voor je reactie en het aanpassen van mijn topictitel. Naderhand zag ik inderdaad dat ik het beter anders had kunnen doen... :106:

FIjn om te horen dat Dr. Meesters je nichtje goed bevallen is. Ik hoop ook nog wat meer info te krijgen van bvk dames...afwachten en anders zet ik nog een nieuw item op het forum misschien.

X Sanelleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben aan he afwachten op men brief

om bij de adviserende geneesheer te brengen

en wachten op een goedkeuring voor een bvk

ik heb enorm veel last ,open wondjes

ontstoken klieren

en borsten die heel pijnlijk zijn :-(

ik hoop dat je info kan vinden

ik heb al een mooie blog gelezen

over een bvk

veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sanelleke,

Spannend! En weg met die minimizers!! :45:

Ik heb n bvk gehad op 7 juni 2012, ik geloof dat t laatste wondje pas 11 weken later dicht was... Dus vanaf dat moment kon ik ook pas zwemmen. Ik had het dus met jouw planning niet gered. Maar ja, het kan ook zo gaan dat alles netjes dicht zit binnen een paar weken.

Ik zou wel voor de bvk gaan in april. Dan heb je het al gehad, en kan je nieuwe leven van start gaan!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.