Ga naar inhoud

TheSmile : 2 September 2013 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Lieve lieve dames!!

Wat een verademing eindelijk de knoop doorgehakt!!

Na bijna 6 jaar tobben heb ik dan besloten om voor een borstvergroting te gaan.

In het kort hier een omschrijving van hoe ik me voel met de dametjes op mijn bovenlijf.

- ze zijn niet rond en puntig van vorm, ik bekijk ze niet graag van de zijkant omdat ik het gewoon niet bij me vind passen

- als ik bovenop me mannetje zit en ik hang voorover zijn het net twee dildo"s in plaat van mooie ronde vormen.

- mijn cupmaat is nu een zeer slappe 70C alleen in sommige momenten van mijn cyclus vindt ik ze er wel aardig uitzien

Ik ben 171cm en 60 kilo en heb de hoop met groeien opgegeven.

- Ik merk als ik mij uitkleed voor mijn man ik automatisch mijn ogen sluit.

-ik ga mijzelf niet meer voor de gek houden, ik ben een sterke vrouw heb een zoon van 5, maar ik wil me meer vrouw voelen en ronde borsten met volume.

ik zou graag een D of DD willen zodat de slapte opgevuld wordt...

Kan niet wachten tot ik bij Dr Visser ben!!.... en vanuit daar plan ik de datum van de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu eindelijk aan het wachten bent op de grote dag ipv je steeds maar ongelukkig te voelen daardoor. Na je bevalling had je natuurlijk stuwing en was je vast blij, het gaat nu echt veel mooier worden dan dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Newmama1 bedankt voor je lieve reactie het doet me echt goed, ik ga proberen om in het begin van de zomervakantie te gaan dan is manlief een week thuis en heb ik alle financieen bij 1.... en kan ik met een gerust hard de operatie ondergaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto (in bh) ziet het er wel mooi uit hoor, maar als jij je niet prettig voelt en je kan er wat aan laten doen zeg ik: doen! Tegen mij zegt ook iedereen: valt toch wel mee, ik begrijp je niet hoor... moet je me even toevoegen, dan kan je een foto van de voorsituatie bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Newmama1 heb je foto's bekeken en ik persoonlijk zelf als mama kan begrijpen waarom je het graag wilt doen.

Echt leuk om te lezen dat morgen je grote dag is.

Vindt persoonlijk de aanzet van je borsten mooi, en zeker als ze straks weer vol zijn en stralen, ik heb turbulente borsten dus niet te vergelijken met de rondingen van jou,ben heel benieuwd naar je resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor mijn bv ook tubulaire borsten. Tijdens de operatie heeft dr Visser mijn borstklieren moeten klieven zodat mijn borsten mooi rond van vorm werden. Het enige "nadeel" is dat ik geen borstvoeding zal kunnen geven.

Ik ben nu heel tevreden over het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TheSmile

Welkom op het forum!

Fijn dat je de knoop doorgehakt hebt en dat je nu toe kunt leven naar je nieuwe boobs!

Je hebt gekozen voor dr. Visser zie ik, wil je in haar eigen kliniek gaan of ga je in Belgie? En vanwaar de keuze voor deze pc? Je zult er goed over nagedacht hebben, maar vraag me gewoon af hoe je tot de keuze gekomen bent :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo best_boobie

Dankje voor het fijne welkom.

Ik heb een afspraak in Genk 8 januari dus in Belgie.

Ik heb voor Dr Visser gekozen omdat de verhalen die ik over haar heb gelezen voordat ik me aanmeldde op dit forum best overeenkwamen met mijn problemen die ik heb met mijn borsten en aangezien ze volgens lezen goede resultaten boekt met turbulente borsten gaan mijn voorkeur uit naar haar, op mijn 2de plaats heb ik Dr plovier staan.

Maar mijn gedachten en gevoel zeggen Dr Visser dus ga ik daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesje2

Heb je foto"s bekeken maar het resultaat mag er wezen, die van mij zijn een stuk leger op het moment dan dat jou borsten waren voor je operatie, daarom kijk ik er ook erg naar uit, vindt je maat mooi geworden, heb zelf ook DD in mijn gedachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesje2

Heb je foto"s bekeken maar het resultaat mag er wezen, die van mij zijn een stuk leger op het moment dan dat jou borsten waren voor je operatie, daarom kijk ik er ook erg naar uit, vindt je maat mooi geworden, heb zelf ook DD in mijn gedachten

Naar welke kliniek/ziekenhuis ga je ?

Ik had voor mijn bv ook tubulaire borsten. Tijdens de operatie heeft dr Visser mijn borstklieren moeten klieven zodat mijn borsten mooi rond van vorm werden. Het enige "nadeel" is dat ik geen borstvoeding zal kunnen geven.

Ik ben nu heel tevreden over het resultaat!

Wat jammer, bij mij hoefde dit niet, ik kan het straks nog wel gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liesje2: Ik denk dat mijn borsten ook gewoon te klein waren om er nog iets deftig van te maken zonder de klieren te klieven. Ik ben vertrokken van een A75 en de prothese is voor de spier geplaatst. Ik denk dat dat er ook iets mee te maken heeft. Nuja, ik vind het niet erg dat ik geen borstvoeding ga kunnen geven. Ik ben ook groot geworden zonder borstvoeding :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Beste dames,

Vandaag toch maar op consult gegaan bij dr van onselen in huis ter heide.

Ik was een kwartiertje telaat dus belde netjes van te voren op dat ik te laat was

Hier maakte ze geen probleem van en eenmaal bij aankomt werden mijn zoon en ik hartelijk ontvangen.

Eenmaal in de kamer met de consulente besprak ik eigenlijk de standaard dingen waarom ik een borstvergroting wilde en ik kon even mijn hart luchten,

Daarna kwam dr van onselen binnen, wat een integere man zeg,hij heeft zo een relaxe indruk bij me achtergelaten, hij vertelde dat ik 2cm hoogteverschil had in de borstplooi maar zei dat dit verder geen probleem was,daarna deed ik de pas beha aan en we zijn er uiteindelijk uitgekomen dat het 480cc cereform druppelvormige protheses worden met cohesive gel,via de borstplooi dual plane geplaatst...ik heb een goed gevoel over deze pc..Mijn wens is van een lege slappe C naar een DD of E , van onselen zei dat ik dat zeker kon bereiken maar 480cc wel het uiterste was... Fijne avond ladies , ik lees en bericht de komende tijd lekker mee hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thesmile

Gefeliciteerd met je datum!


Vandaag toch maar op consult gegaan bij dr van onselen in huis ter heide.

Je was het eigenlijk niet van plan, maar je hebt het toch maar gedaan?

Eenmaal in de kamer met de consulente besprak ik eigenlijk de standaard dingen waarom ik een borstvergroting wilde en ik kon even mijn hart luchten,

De standaard dingen.... klinkt grappig haha

hij vertelde dat ik 2cm hoogteverschil had in de borstplooi maar zei dat dit verder geen probleem was

Dit wist je zelf niet?

Ik zal je titel trouwens even een beetje aanpassen, zodat hij beter past bij de rest :)

Succes met aftellen! Jammer zeg, dat je nog zo lang moet wachten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik zat eerst te twijfelen tussen Dr Linda Visser en Dokter Plovier, maar ik heb toch uiteindelijk voor Dr van Onselen gekozen puur op mijn gevoel afgaande, ik wist idd niet van de 2cm verschil,heb er eigenlijk nog nooit zo naar gekeken.

Aangezien mijn man als chauffeur voor zichzelf werkt kan hij dan pas vrij nemen had gehoopt juli maar dat wordt hem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wat een toeval ik ben ook bij dr visser geweest aardige vrouw maar ze wilde bij mij een borstlift doen omdat ik volgens haar nog veel borstweefsel had. zie zelf erg tegen een lift op..ik moet dinsdag naar dr van onselen en ben zo benieuwd. ik heb ook een c cup. dit maakt me weer wat positiever wat ik bij jouw lees. ik ben 174m en weeg 58 kg. ben benieuwd wat hij zegt. voor jouw wordt het nu spannend je kunt al langzaam lekker gaan aftellen. als het kan doe ik het in mei. mijn man is ook chauffeur en kan dan een paar weekjes vrij pakken. toevalig he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mupke dat is toevallig ja !... Dr van Onselen is zo een goede arts,

Hij verteld precies alles, en hij zei eerlijk tegen mij dat 480cc echt het mooiste zou staan, had ook net 1 maat kleiner gepast,maar dat was het net niet.

Ook gaat hij op een hele rustige manier uitleggen hoe en wat, en het is gewoon een schat van een man,heb je echt een gesprek met van Onselen? Of consulent en is van Onselen ook aanwezig die dag? Anders even nabellen,ik was wel op een dag dat van Onselen aanwezig was..en hij heeft echt de tijd genomen voor me!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik weet het niet of van onselen erbij is ga er wel vanuit ik heb gevraagd voor een consult bij dr. van onselen maar ik heb hier inderdaad ook gelezen dat hij niet altijd aanwezig is. ik hoop het wel want ik ben bang dat ze misschien een lift beter vinden. maar dat wil ik eigenlijk niet ivm de litekens. vindt het echt spannend ben vorige week bij de wellness kliniek geweest en zij wilde me een borstlift doen met mijn eigen borsten wat volgens haar had ik nog erg veel borst. en dat het anders volgens haar teveel op mijn lichaam zou zijn. nou dan worden volgens mij alleen nog maar kleiner. vroeger had ik ook een dubbel d cup dus weet heus wel hoe grote borsten uitzien. hoop morgen meer te weten. spannend, maar ben wel positief lees zoveel dingen wat dr van onselen kan dus ga ervan uit dat hij ook een oplossing voor mij heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.