Ga naar inhoud

Even voorstellen


shelley

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben moeder van twee prachtige kinderen.

Ik ben 22 jaar.

Ik ben gelukkig in mijn relatie en krijg veel steun van mijn vriend.

Ondanks dat ben ik altijd onzeker over mijzelf gebleven, en overweeg een borstvergroting

te laten doen.

Mijn vriend staat gelukkig voor de volle 100% achter me net als mijn familie.

Ik moet doen waar ik me goed bij voel.

Mijn zwangerschappen hebben me niet veel goeds gedaan helaas.

Waar ik van een A-cup voor me zwangerschappen mee door kon, zit ik nu aan een verlapte AA-cup vast.

Niks grotere borsten dus voor mij!

Van mezelf ben ik ook maar een klein kippetje en weeg misschien net 50kilo.

Maar ik ben zo niet gelukkig met mezelf.

18 februarie heb ik mijn eerste consult in de "Beclinic" in België bij dokter Plovier.

Ondanks dat het voor ons ver rijden is, (ruim 2uur rijden) heb ik toch een best gevoel bij

deze kliniek.

Al eerder heb ik me bij een andere kliniek laten informeren waar ik zo mijn twijfels bij had. Zo zouden ze alleen

gebruik maken van de monoblock prothese. Deze zouden snel scheuren en lekken. Keuze in verschillende protheses was er ook

niet, alleen de standaard ronde prothese.. Terwijl er bij de "Beclinic" juist heel veel keuze is tussen vormen maten en zelfs

type prothese.

Ik heb veel goeds over dokter Plovier gelezen, maar vroeg me toch nog af of iemand ervaring met hem of deze klinie heeft.

Ik ben absoluut geen held, en hoop dat de reacties van andere mij wat sterker kunnen maken bij het maken

van een keuze!

Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shelley

Welkom op het forum!!

Ik zou me kunnen voorstellen dat je eerste consult, een tijd geleden bij de wellnesskliniek geweest is, als ik het zo lees ;)

Over Plovier zijn veel verhalen te vinden hier!

Rechtsboven is een zoekbalk. Als je daar Plovier intikt en dan het grijze vakje, voor de loep, op: forums zet, dan kom je alle verhalen tegen!

Heel veel leesplezier!!

Zoek op het internet naar foto's van borsten die je graag zou willen, qua grootte. Ik heb hier vaak gelezen dat Plovier daar heel goed op kan inspelen namelijk. Het noemen van een gewenste cupmaat, is niet voldoende om aan te geven wat je wilt, vaak tenminste. We lopen toch vaak in ons hoofd met een idee dat een D HUGE is, maar je moet maar eens een D met jouw omvangsmaat aantrekken en vullen met zakdoeken, truitje erover in een pashokje of zo. Dan valt het dan wel weer mee (om even een voorbeeld te noemen.

Succes met je consult!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

wauw, ben jij helderziend ofzo?

Ik had niet zozeer de bedoeling om de desbetreffende klieniek te noemen (meer uit fatsoen)

Maar schijnbaar heeft wellnesklieniek zijn naam al gemaakt dat het zo snel te raden viel...

idd een D-cup valt reuze mee, ik heb enigzins nog wat twijfel, maar ben bijna vastbesloten dat het wel zoiets word.

En heel erg prettig dat er zoveel over te vinden is!

Ik ben er absoluut van overtuigd dat er vast wel ergens een dikke pechvogel tussenzit, maar buiten dat lees ik alleen maar

goede info terug.

We gaan gewoon een paar keer (te) grote bh's passen, zo komen we er wel uit, er valt er nog even wat te lachen in zo'n pashokje!

Tnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo engelke69,

ik heb zelf geen ervaring met deze prothese, maar overal waar ik oo op google om ik te weten dat deze nogal snel schijnen te scheuren en te gaan lekken. De inhoud van deze prothese zou ook het vocht uit je lichaam zuigen als het ware waardoor je gigantisch opzwelt...

Ieder zijn eigen keus en mening natuurlijk, maar ik pas.....

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo engelke69,

ik heb zelf geen ervaring met deze prothese, maar overal waar ik oo op google om ik te weten dat deze nogal snel schijnen te scheuren en te gaan lekken. De inhoud van deze prothese zou ook het vocht uit je lichaam zuigen als het ware waardoor je gigantisch opzwelt...

Ieder zijn eigen keus en mening natuurlijk, maar ik pas.....

groetjes,

De prothese waar je het hier over hebt (nu begrijp ik waarom je zegt dat ze snel scheuren) zijn de hydrogel/zoutwater implantaten van monobloc. Dat is een zoutwateroplossing en als deze idd in je lichaam komt, doordat je implantaat scheurt, dan zwelt de borst in eerste instantie op.

Vervolgens wordt dit vocht meestal wel weer afgevoerd door je lymfeklieren.

Maar de lekkans van de hydrogel/zoutwater implantaten is inderdaad vele malen groter.

Over de Monobloc Silicone implantaten (die bestaan namelijk ook) zijn deze verhalen, volgens mij, niet te vinden.. maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen.

Ik heb zelf, voor mijn bv ook gezocht op monobloc, vandaar dat ik weet dat je meestal de berichten van de zoutwaterprothesen tegenkomt, met hun scheurkans.

Hoop dat ik me niet vergis :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dat niet wist van de silicone implantaat.. zo zie je maar..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.